اخبار کنکور و دانشگاه

10 خرداد آخرین مهلت تکمیل فرم بررسی صلاحیت آزمون دکتری سال 93

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: افرادی که برای مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 پذیرفته شده‌اند تا دهم خرداد برای تکمیل فرم صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی فرصت دارند.

   حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  گفت: تعداد 240 هزار و 391 نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 شرکت کردند که از این تعداد 194 هزار و 296 نفر در آزمون حاضر بودند و از این تعداد 49 هزار و 537 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد نیز 38 هزار و 6 داوطلب برای انتخاب رشته اقدام کردند.

وی افزود: از تعداد 38 هزار و 6 داوطلب با توجه به ضوابط و ظرفیت پذیرش، 27 هزار و 485 داوطلب به عنوان معرفی شدگان برای بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و مصاحبه تخصصی به دانشگاه و مراکز آموزش عالی معرفی شدند که تمام معرفی شدگان باید نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز 93 اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: چنانچه افرادی از لیست معرفی شدگان تاکنون برای تکمیل فرم صلاحیت اقدام نکرده‌اند تا پایان روز شنبه دهم خردادماه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای تکمیل فرم اقدام کنند.

به گفته توکلی، بدیهی است چنانچه معرفی شدگان تا دهم خرداد نسبت به تکمیل فرم اقدام نکنند از مرحله پذیرش نهایی حذف می شوند.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا