اخبار کنکور و دانشگاه

تقدیر از 10 دانشجوی برتر ایرانی خارج از کشور

 دبیر همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور اعلام کرد که در این همایش از 10 نفر از دانشجویان برتر ایرانی خارج از کشور تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی محمد باقر خرمشاد بعد از امروز (دوشنبه) در نشستی خبری درباره این همایش گفت: وزارتخانه های علوم، بهداشت و امور خارجه به همراه معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، بنیاد ملی نخبگان، کانون های ایرانیان مشغول به تحصیل در خارج از کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، مسوول برگزاری همایش یک روزه دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور هستند.

همایش یک روزه دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور روز (پنجشنبه) 18 اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این همایش تعدادی از دانشجویانی که به تازگی از دانشگاه های خارجی پذیرش گرفته اند حضور دارند، افزود: در این همایش 10 نفر از دانشجویان برتر ایرانی خارج از کشور سخنرانی خواهند داشت و از 10 دانشجوی برتر آنها نیز تقدیر خواهد شد.

دبیر همایش دانش آموختگان ایرانیان خارج از کشور درباره تعداد دانشجویان حاضر در این همایش گفت: بیش از 700 نفر از دانشجویان ایرانی خارج از کشور برای حضور در همایش ثبت نام کرده بودند که از میان آنها 333 نفر در این همایش حضور خواهند داشت.

خرمشاد اظهار داشت: در این همایش یکی از چهره های علمی و یکی از چهره های فرهنگی کشور در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهند کرد.

وی با این حال گفت که این افراد هنوز مشخص نشده اند.

دبیر همایش دانش آموختگان ایرانیان خارج از کشور گفت: 170 نفر از این دعوت شدگان از قاره آسیا و اقیانوسیه، 132 نفر از قاره اروپا، 31 نفر از امریکا و کانادا و یک نفر نیز از قاره آفریقا خواهند بود.

وی توضیح داد: که از میان 333 فرد دعوت شده بیش از 280 نفر مدرک دکترا و فوق دکترا دارند.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا