اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت‌نام آزمون کاردانی نظام جدید از ۴ خرداد

   حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  گفت: براساس اطلاعیه‌های قبلی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از ساعت 17 روز یکشنبه 4 خرداد 93 آغاز و در روز شنبه 10 خرداد 93 پایان می‌پذیرد.

وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون باید براساس اطلاعیه‌های منتشره این سازمان در فرصت باقی‌مانده به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما از سایت سازمان و مطالعه آن و فراهم نمودن مدارک لازم برای ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد لازم است داوطلبان به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنان فعال می‌باشند با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقه‌مند در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 29 هزار ریال برای دوره‌های مذکور اقدام کنند.

وی گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی 93 در روز جمعه 24 مردادماه برگزار خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: براساس ضوابط در این آزمون از تعداد 41 کدرشته امتحانی به شرح مندرج در جدولی که در دفترچه راهنما چاپ شده است پذیرش در 25 کدرشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 16 کدرشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت خواهد پذیرفت.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان متقاضی هر کدرشته امتحانی مذکور اعم از پذیرش با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است در زمان مقرر ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا