سخن مشاور

تحلیل آزمون ارشد برق 93 (سیگنال)

تحلیل آزمون ارشد برق 93 درس تجزيه و تحليل سيستم‌ها:

اين درس، انواع سیگنال‌ها و سیستم‌ها، خواص و ابزار کار با آنها و تحلیل آنها را معرفی می‌کند و به همین دلیل تمرکز سؤالات بر روی همین خواص و ابزارهاست و کمتر سؤالات مفهومی به چشم می‌خورد. از آن جهت که این ابزارها در عین شباهت، تفاوت زیادی با یکدیگر داشته و نیز حجم زیادی از خواص را دارند، پیدا کردن مهارت، سرعت و دقت در بکارگیری و حل مسائل مربوط به آنها در کنکور نیازمند صرف وقت نسبتاً زیادی برای مطالعه و کار کردن با آنها است. برای مثال در کنکور سراسری سال 93 حل برخی از سؤالات مربوط به تبدیل Z و تبدیل فوریه سیگنال‌های گسسته در زمان، فقط با تسلط بسیار زیاد بر روی فرمول‌ها و خواص، غیر ممکن می‌باشد.
در سؤالات امسال هيچ سؤالي نبود كه بسيار دشوار باشد و دانشجو قادر به پاسخ‌گويي نباشد، اما به طور كلي در كنكور امسال سؤالات در سطح بالاتري نسبت به سال گذشته قرار داشتند. تمام سؤالات نيازمند به محاسبه بودند و سؤالي كه فقط بتوان بدون حل به جواب رسيد وجود نداشت.
به همين دليل حتماً پيشنهاد مي‌شود كتاب تجزيه و تحليل سيستم‌هاي مدرسان شريف را مطالعه كنيد تا بتوانيد با تسلط كافي با سؤالات روبه رو شويد.

منبع: مدرسان شریف

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا