اختصاصی سایتسخن مشاورمشاوره حضوری و تلفنی

ثبت نام طرح مشاور پشتیبان کنکور (طرح همگام) تا روز برگزاری آزمون

ثبت نام طرح مشاوره همگام


ظرفیت ثبت نام طرح به اتمام رسیده است!


با سلام و احترام خدمت داوطلبان کنکور ارشد و دکتری برق که در حال آماده شدن برای کنکور ارشد و دکتری ۹۹ هستند.

در هر سفری داشتن یک همراه مایه دلگرمی است.

همه افرادی که حداقل یکبار کنکور را تجربه کردند قطعا به این موضوع پی برده اند که اگر یک سری اشتباهات را از زمان شروع تا زمان برگزاری کنکور را انجام نمیدادند قطعا نتیجه بهتری میگرفتند ، همه ما انسان ها تو تمام مراحل زندگی مون همیشه نیاز به یک راهنماگر و فرد با تجربه داشتیم تا در مشکلات ما را یاری کند ، مشکلاتی که قطعا یک فرد مجرب میداند که چگونه باید با آن مقابله و مسیر درست را انتخاب کرد ، کنکور هم یکی از اتفاقاتی هست که در زندگی ما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و نتیجه آن آینده شغلی و حتی زندگی فرد را دچار تغییر و تحول خواهد کرد ، نکته مهمی که باید همیشه به آن توجه کرد این است که با یک اشتباه کوچک و بدون اینکه از عواقب آن اطلاع داشته باشیم باعث خواهد شد آینده خود را تحت تاثیر اشتباه خودمان قرار بدیم و سال ها از آن اشتباه ضربه بخوریم و خود را سرزنش کنیم ، برای همین زمان آزمون و خطا نیست و نباید حاصل یکسال وقت و انرژی و تلاش هدر برود وقتی میتوانیم از مشورت و راهنمایی فردی که این راه را قبلا با موفقیت پیموده استفاده کنیم و راه رسیدن به اهداف خود را هموارتر کنیم چرا نباید از آن استفاده کنیم!؟همانطور که یک مشاور خوب میتواند شما را به اهداف خود برساند ، انتخاب اشتباه افرادی که فقط به منافع مادی خود فکر میکنند و مهمترین اولویت آنها کسب درآمد می باشد و تعهدی در قبال موفقیت شما ندارند باعث خواهد شد نتیجه دلخواه را نگیرید ، پس در انتخاب خود دقت کنید و چون زندگی در انتخاب ها خلاصه می شود!

سایت برق ارشد یکی از اولین سایت هایی بوده که از چند سال قبل این تجربه را در اختیار داوطلبان قرار داده و هر سال با خدمات متنوع در موفقیت داوطلبان نقش داشته که باعث افتخار گروه برق ارشد بوده است.

امسال سایت برق ارشد برای سومین سال متوالی طرحی نو و جامعی را ارائه خواهد کرد تحت عنوان طرح همگام ، این طرح یک طرح جامع و پویا برای داوطلبان کنکور ارشد برق می باشد که تمام آنچه که یک داوطلب کنکور ارشد و دکتری برق باید بداند را در اختیارش قرار خواهد گرفت که شامل تمامی ابعاد یک مشاوره می شود و برای افراد مختلف برنامه متفاوتی دارد ، طبق یک اصل روانشناسی همه نباید مثل هم درس بخوانند چون همه مثل هم نیستند. اگر می خواهید روش اختصاصی خودتان را برای مطالعه داشته باشید و یک مشاور از امروز تا صبح کنکور در کنار شما باشد از طرح همگام استفاده کنید.
در این طرح یکی از مشاوران برتر ما که در رشته و گرایش مورد نظر شما تخصص دارد و می تواند هم در زمینه مشکلات درسی و هم در مورد راه های مناسب برای درس خواندن ، شما را راهنمایی کند ،‌ به عنوان پشتیبان شما انتخاب می شود و تا روز کنکور شما را برای ماراتن بزرگ کنکور ارشد آماده می کند.

گروه برق ارشد امسال با کادری مجرب و متخصص پاسخگوی تمام نیازهای داوطلبان ارشد و دکتری برق بوده و داوطلبان میتوانند با خیال آسوده فقط به اهداف خود فکر کنند و برای رسیدن به اهداف خود سایت برق ارشد تا آخر راه با شما خواهد بود.

 

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۷۶ دیدگاه ها

  1. با سلام .
    ببخشید واسه دکتری الکترونیک شرکت کردم میخواستم اگه کسی هست راهنمایی کنه لطفا

  2. سلام من چندروز پیش در طرح مشاور رایگان با یکی از مشاوران به نام مهندس محیسنی صحبت کردم میخواستم بپرسم امکان داره ایمیل ایشون رو در اختیارم قرار بدین? واسه طرح مشاوره میخوام باهاشون صحبت کنم

    1. با سلام
      ایمیل بنده atefe.moheyseni96@gmail.com
      اگر می خواهید در اسرع وقت باهاتون تماس گرفته شود طرح مشاوره ۳۰ دقیقه ای ثبت نام کنید
      با تشکر

  3. سلام و روز خوش
    دست مریزاد بابت کمک هایی که بدون چشم داشت به همه ارائه می دید.
    یک سوال داشتم از حضورتون، ارشد امسال بنده چون هم زمان هم کار میکردم و درس میخوندم و هم از سربازی اومده بودم زیاد جالب نشد
    گرایش ۱——- بدون سهمیه ۲۳۰۰
    گرایش ۵ ——بدون سهمیه ۲۰۰۰
    می خواستم بدونم احتمال قبولی تو کدوم دانشگاه رو برای بنده میدید البته شبانه مد نظرمه چون میخام واسه سال بعد هم بخونم و دوباره شرکت کنم؟ ایا توصیه میکنید اصلا واسه تلاشه سال آینده همزمان با قبولی در ارشد امسال؟

  4. سلام. خسته نباشید. با رتبه ۴۰۰ گرایش قدرت کدوم دانشگاه های تهران میشه قبول شد؟(روزانه) هم سیستم هم الکترونیک قدرت؟ ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا