اختصاصی سایتسخن مشاورمشاوره حضوری و تلفنی

ثبت نام طرح مشاور پشتیبان کنکور (طرح همگام) تا روز برگزاری آزمون

ثبت نام طرح مشاوره همگام


ظرفیت ثبت نام طرح به اتمام رسیده است!


با سلام و احترام خدمت داوطلبان کنکور ارشد و دکتری برق که در حال آماده شدن برای کنکور ارشد و دکتری ۹۹ هستند.

در هر سفری داشتن یک همراه مایه دلگرمی است.

همه افرادی که حداقل یکبار کنکور را تجربه کردند قطعا به این موضوع پی برده اند که اگر یک سری اشتباهات را از زمان شروع تا زمان برگزاری کنکور را انجام نمیدادند قطعا نتیجه بهتری میگرفتند ، همه ما انسان ها تو تمام مراحل زندگی مون همیشه نیاز به یک راهنماگر و فرد با تجربه داشتیم تا در مشکلات ما را یاری کند ، مشکلاتی که قطعا یک فرد مجرب میداند که چگونه باید با آن مقابله و مسیر درست را انتخاب کرد ، کنکور هم یکی از اتفاقاتی هست که در زندگی ما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و نتیجه آن آینده شغلی و حتی زندگی فرد را دچار تغییر و تحول خواهد کرد ، نکته مهمی که باید همیشه به آن توجه کرد این است که با یک اشتباه کوچک و بدون اینکه از عواقب آن اطلاع داشته باشیم باعث خواهد شد آینده خود را تحت تاثیر اشتباه خودمان قرار بدیم و سال ها از آن اشتباه ضربه بخوریم و خود را سرزنش کنیم ، برای همین زمان آزمون و خطا نیست و نباید حاصل یکسال وقت و انرژی و تلاش هدر برود وقتی میتوانیم از مشورت و راهنمایی فردی که این راه را قبلا با موفقیت پیموده استفاده کنیم و راه رسیدن به اهداف خود را هموارتر کنیم چرا نباید از آن استفاده کنیم!؟همانطور که یک مشاور خوب میتواند شما را به اهداف خود برساند ، انتخاب اشتباه افرادی که فقط به منافع مادی خود فکر میکنند و مهمترین اولویت آنها کسب درآمد می باشد و تعهدی در قبال موفقیت شما ندارند باعث خواهد شد نتیجه دلخواه را نگیرید ، پس در انتخاب خود دقت کنید و چون زندگی در انتخاب ها خلاصه می شود!

سایت برق ارشد یکی از اولین سایت هایی بوده که از چند سال قبل این تجربه را در اختیار داوطلبان قرار داده و هر سال با خدمات متنوع در موفقیت داوطلبان نقش داشته که باعث افتخار گروه برق ارشد بوده است.

امسال سایت برق ارشد برای سومین سال متوالی طرحی نو و جامعی را ارائه خواهد کرد تحت عنوان طرح همگام ، این طرح یک طرح جامع و پویا برای داوطلبان کنکور ارشد برق می باشد که تمام آنچه که یک داوطلب کنکور ارشد و دکتری برق باید بداند را در اختیارش قرار خواهد گرفت که شامل تمامی ابعاد یک مشاوره می شود و برای افراد مختلف برنامه متفاوتی دارد ، طبق یک اصل روانشناسی همه نباید مثل هم درس بخوانند چون همه مثل هم نیستند. اگر می خواهید روش اختصاصی خودتان را برای مطالعه داشته باشید و یک مشاور از امروز تا صبح کنکور در کنار شما باشد از طرح همگام استفاده کنید.
در این طرح یکی از مشاوران برتر ما که در رشته و گرایش مورد نظر شما تخصص دارد و می تواند هم در زمینه مشکلات درسی و هم در مورد راه های مناسب برای درس خواندن ، شما را راهنمایی کند ،‌ به عنوان پشتیبان شما انتخاب می شود و تا روز کنکور شما را برای ماراتن بزرگ کنکور ارشد آماده می کند.

گروه برق ارشد امسال با کادری مجرب و متخصص پاسخگوی تمام نیازهای داوطلبان ارشد و دکتری برق بوده و داوطلبان میتوانند با خیال آسوده فقط به اهداف خود فکر کنند و برای رسیدن به اهداف خود سایت برق ارشد تا آخر راه با شما خواهد بود.

 

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۷۶ دیدگاه ها

  1. سلام خیلی ممنون میشم جواب بدید
    با رتبه ۹۷۷ گرایش قدرت ایا امکان داره تهران بگیره

  2. سلام و وقت بخیر
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات.
    یک سوال از حضورتون داشتم فقط، اگر بنده امسال طوری انتخاب رشته کنم که روزانه یا شبانه دانشگاهی رو قبول بشم، میتونم سال بعد هم مجدد شرکت ارشد کنم و در صورت قبولی در دانشگاه بهتر (شریف، تهران، امیرکبیر ) در اون دانشگاه ثبت نام کنم ؟ دروسی رو که پاس کردم رو معادل سازی یا قبول می کنن؟ آیا جریمه نمیشم؟

    1. سلام.در صورتی که در یک دانشگاه در مقطع روزانه قبول بشید سال بعد نیمتونید کنکور بدید ولی در هر مقطع دیگه اگر قبول بشید و انصراف بدید میتونید مجدد کنکور بدید ولی دقت داشته باشید که مشکل سربازی نداشته باشید.

      1. واقعا ممنونم از راهنماییتون. سربازی رفتم البته. طبق فرمایش شما اگر روزانه قبول بشم و ثبت نام هم بکنم و در ترم دوم به بعد انصراف بدم، برای کنکور بعدی فقط از دوره روزانه محروم میشم.درسته؟

  3. با سلام .
    امید اقدسی از مشهد هستم دیروز طرح۱ماه ثبت نام کردم کی با من تماس گرفته میشه؟
    تشکر

  4. سلام
    برای طرح پشتیبان و مشاور کنکور ، اول باید ثبت نام کنم بعد رزور کنم یا بالعکس؟

    1. سلام
      بله، شما می توانید از طریق سایت طرح مشاوره تا کنکور را ثبت نام کنید. مشاور مورد نظرتون رو هم میتوانید همانجا موقع ثبت نام در طرح انتخاب کنید و سپس در گام آخر با پرداخت هزینه ثبت نام شما کامل خواهد شد.
      پیروز باشید.

  5. با سلام مجدد … لطفا سوال منو راهنمایی کنین….ایا میتوان در مورد اینده شغلی و زمینه های فعالیت رشته الکترونیک دیجیتال سوالاتی رو از مهندس فروغی از طریق ایمیل بپرسم ….?

  6. با سلام ،من علاقه مند به رشته الکترونیک دیجیتال میخواستم بپرسم ایا میتونم از طریق ایمیل از مهندس فروغی اطلاعاتی در مورد این رشته ، اینده شغلی ، زمینه های فعالیت در داخل کشور و رتبه مورد نیاز برای قبولی و ….کسب کنم…

  7. سلام…خسته نباشین…ببخشید سوالم به این بخش مربوط نمیشه
    من ارشد برق قدرت میخونم دانشگاه شیراز….کارشناسیمم باهنر کرمان بودم با معدل 14.5
    به نظرتون چقد شانس دارم واسه اپلای کردن ( حتما با فاند ) حالا چه امریکا چه اروپا
    و اینکه از الان چکارایی انجام بدم تا شانسم بیشتر شه؟

    1. سلام، شانس دارید چون محل تحصیل و معدل فقط یک شاخص است و نکته ای که از اینها مهمتره مقاله و کار پژوهشی و میزان تسلط شما بر روی موضوعات به روز قدرت هستش

  8. سلام ببخشین من نمیتونم از طرح مشاورین ثبت نام کنم و اولین باره میخاوم این طرح شرکت کنم …

    1. سلام، میتونید تو طرح مشاوره با توجه به گرایشتون شرکت کنید مگر اینکه ثبت نام رایگان رو بخوایید که مدتش فکر کنم تموم شده

  9. ببخشین من قبلا از طرح مشاورین این سایت استفاده نکردم و الان فقط ارور میده و نمیتونم … چیکار باید کنم

  10. با سلام مجدد، میخواستم بپرسم آیا فارغ التحصیلان تربیت مدرس امکان استخدام شدن بعنوان دبیر را دارن یا چیزی شبیه آن که بتوانند پس از ارشد هم ادامه تحصیل بدهند و هم دبیر باشند … ?

    1. سلام، تربیت مدرس چنین امکانی به دانشجوهاش نمیده و فقط برای کسانی که بخواهند استاد دانشگاه بشن امتیاز داره و یک سری دوره مدرسی که در دانشگاه برگزار میشه و امتیاز داره همین، شاید منظور شما تربیت معلم باشه که در آموزش و پرورش میتونن استخدام بشن ولی تربیت مدرس این خاصیت رو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا