اختصاصی سایت

پاسخ سازمان سنجش به سایت برق ارشد در خصوص تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد 95

با سلام و احترام
سایت برق ارشد با توجه به شایعاتی که در خصوص تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد 95 مطرح شده است این موضوع را ابتدا از سایت سنجش پیگیری نموده که با توجه به پاسخ مبهم آنها جهت اطمینان و صحت آن با همکاران مان در سازمان سنجش موضوع فوق را بررسی نمودیم تا کاملا موثق و دقیق خدمت شما داوطلبان عزیز این موضوع را اطلاع رسانی کنیم.
با تشکر
پاسخ سازمان سنجش آموزش کشور به سایت برق ارشد
عنوان درخواست: عمومی | کارشناسی ارشد – زمان برگزاری کنکور ارشد 95
تاریخ ارسال جواب: ١٣٩۴/٠۴/٢٠-٠٨:١٩
 
متن درخواست:
با سلام و احترام
با توجه به شایعات مطرح شده مبنی بر برگزاری کنکور ارشد 95 در اردیبهشت ماه سال 95 به دلیل برگزاری انتخابات در اسفند ماه امسال ، لطفا در این مورد شفاف سازی بفرمایید تا داوطلبان ارشد بتوانند برنامه ریزی خود را طبق تاریخ برگزاری کنکور انجام دهند. با تشکر-برق ارشد
———————-
پاسخ:
با سلام
هرگونه تغییری در این خصوص متعاقبا و از طریق سایت سازمان و هفته نامه پیک سنجش اعلام خواهد شد.
با سپاس
———————-
نتیجه گیری:
از آنجایی که این موضوع فعلا در سطح مدیران و تصمیم گیرندگان سازمان سنجش مطرح شده است و هنوز نهایی نشده است ، تا اطلاع رسانی شود بنابراین واضح است که پاسخ دقیقی از سنجش دریافت نگردد ، اما با توجه به صحبتی که با همکارانمان در سنجش داشتیم دلیل تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد بدین گونه می باشد:
با توجه به اینکه انتخابات مجلس برای دهمین دوره و انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه ۷ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و از طرفی پروسه انتخابات از تاریخ 28 آذر با ثبت نام شروع شده و تا 7 اسفند با برگزاری انتخابات به اتمام می رسد.بنابراین در بازه زمانی فوق کنکور برگزار نخواهد شد و بعد از آن کنکور دکتری در نیمه دوم اسفند ماه برگزار می شود و کنکور ارشد به احتمال 99 درصد در سال بعد و در اردیبهشت ماه برگزار می شود.
———————-
*احتمالا اطلاع رسانی سازمان سنجش بعد از تصویب نهایی در مرداد ماه در سایت و پیک سنجش صورت خواهد گرفت.
————————————————————–
سایت برق ارشد حامی داوطلبان کنکور ارشد
————————————————————–

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۰۶ دیدگاه ها

  1. سلام
    زمان آزمون که تغییر کرد 16 و 17 اردیبهشت 95
    در مورد دو مرحله ای شدن خبری دارین؟
    با تشکر

      1. سلام جناب مهندس پورکاظم
        خیلی خیلی ممنونم که پاسخ دادین
        واقعا از اینکه می بینم هنوز هستن افرادی که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و مالی صرف، دوستانه به دیگران کمک می کنن خوشحال می شم.
        برای شما و این دسته از انسان ها آرزوی سلامتی و بهترین ها رو دارم.
        اما سوال دیگه ای دارم
        پس دو مرحله ای شدن آزمون ارشد هنوز منتفی نیست؟
        یعنی ممکنه در زمان ثبت نام دو مرحله ای شدن رو اعلام بکنن. درسته؟
        ممنون از لطف شما

        1. سلام.خواهش میکنم.اگر تغییری صورت بگیرد حداقل باید از چند ماه قبل اطلاع رسانی کنند مثل خبر تغییر زمان آزمون ارشد ، احتمال دو مرحله ای شدن خیلی کم خواهد بود.

  2. سلام میشه لطف کنید بگید حالا که زمان آزمون تغییر کرده نحوه درس خواندن باید به چه صورت بشه؟ و هر نکته دیگه ای که لازم باشه؟ ممنون

      1. سلام راستش من تصادفی با سایت شما آشنا شدم رشته امتحانی من برای ارشد هنر هست اگر توضیح کلی هم بفرمایید ممنون می شوم

        1. با سلام.فکر میکنم در سایت های فعال در زمینه هنر جستجو نمایید بهتر باشد چون تخصص ما برق بوده و این سایت در راستای رشته مهندسی برق بنا گذاشته شده است.

  3. سلام. اردیبهشت که خیلی خوبه. کلی وقت اضافه داریم . بعضی تغییرات خیلی خوبن مثل این. تغییرات دیگه ای هم هست؟

      1. سلام
        منظور شما دو مرحله ای شدن هست دیگه، درسته؟ که از رییس سازمان سنجش نقل کردین.
        یا منظورتون در متن بالا دو روز هست؟
        یا شاید قراره هر دو اعمال بشه!!
        لطفا اگه خبری گرفتین اطلاع رسانی کنید
        ممنون

  4. بابا این چه وضعیه ما خواستیم بهمن ازمون بدیم زودی تکلیف مشخص بشه بینم چکار باید کنیم تو این وانفسا بینم باید بریم سربازی بریم دانشگاه …بخدا زندگی ما شده بازیجه دسته اقایون.

  5. نمی دونم چرا هر سال که من می خوام کنکور بدم همین داستان تغییر تاریخ کنکور پیش میاد
    زمانی ک کنکور کاردانی به کارشناسی داشتیم 2 ماه عقب انداختن کنکور رو
    حالا هم کنکور ارشد که تو چند سال اخیر ک من خبر دارم همیشه تو بهمن بوده رو تغییر دادن
    واقعا یکی نیس از سنجش بپرسه چ مشکلی بامن داره بیاد بشینه با هم مشکلاتمون رو حل کنیم
    والا ب خدا

    1. سلام.این تغییرات همیشه بوده ولی به گونه های مختلف مثلا برگزاری آزمون برق در یک نوبت ، کاهش سوالات تخصصی به 12 سوال و عقب افتادن یک هفته ای زمان کنکور ارشد به دلیل بارش سنگین برف در سطح کشور
      مطمئن باشید تغییرات برای همه یکسان است و باید از این زمان 3 ماهه که اضافه شده نهایت استفاده را ببرید.

  6. سلام
    لطفا اگر اطلاعی از سازمان سنجش پیدا کردید اعلام کنید
    برای جلوگیری از مصاحبه ای شدن کنکور راهی جز اعلام مخالفت نداریم.حالا این که این کار چه قدر مثمر ثمر خواهد بود مشخص نیست ولی میتونه ناثیر گذرا باشه.
    داوطلبان کنکور پارسال با اعلام اعتراض تونسن تغییرات درس های کنکور شبکه رو تا کنکور امسال به تاخیر بندازن.
    ممنون

  7. سلام…
    الان رو سایت سازمان سنجش تایید شد که امتحان اردیبهشت ماه!
    اما تو این اطلاعیه فقط یک زمان واسه امتحان ارشد تعیین شده…ایا میشه این نتیجه گیری رو کرد که دیگه قضیه مصاحبه منتفی استاد؟
    چون واسه امتحان دکترا دو نوبت امتحان تعیین شده…

    1. سلام.مصاحبه داشتن آزمون دکتری قبلا هم بوده و در صورتی که یکبار در سال برگزار میشد و حتی برای آزمون ارشد برای دانشگاه های دارای شرایط خاص هم مصاحبه بوده است،پس نمیتوان چنین نتیجه ای گرفت.در مورد تغییرات در آزمون ارشد هم باید منتظر باشیم تا مجدد سازمان سنجش حداقل در زمان ثبت نام این آزمون اطلاع رسانی کند.البته هر تغییراتی در آزمون نیاز به مطرح شدن در کمیسیون و رای گیری اعضا می باشد و پروسه خاص خودش را دارد ، فعلا برنامه ریزی را برای زمان اعلام شده انجام دهید و مبنا نحوه برگزاری آزمون را همانند سال قبل در نظر بگیرید اگر خبری در این مورد بدست مان برسد حتما در سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

      1. من واسه رشته گرافیک باید هم ازمون تئوری شرکت کنم هم ازمون عملی بعید میدونم زمانی واسه مرحله سوم که مصاحبه باشه تو این فاصله کم زمانی باشه مگراینکه شروع ترم بندازن از بهمن ماه.

        1. سلام.البته برای این مورد خاص هم سازمان سنجش قبلا مصاحبه و آزمون عملی برگزار کرده است و آن هم برگزاری همزمان مصـاحبه حضـوری تخصصـی و عمـومی برای رشته های هنر دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود این دانشگاه علاوه بر اینکه دارای مصاحبه حضوری می باشد برای رشته های گروه هنر هم مصاحبه تخصصی دارند که شامل مباحث تخصصی رشته و حوزه کاربردی رسانه می­باشد.
          یکی از بندهای جالب این دانشگاه در به همراه داشتم مدارک بند زیر بود!
          -داوطلبان در رشته‌های کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی و ارشد رادیو، آثار و یا نمونه کارهای تولید شده توسط خودشان از قبیل فیلم، عکس، نقاشی،، شعر، صنایع دستی، فیلم‌نامه، نمایشنامه و آثار پژوهشی را بهمراه داشته باشند.
          به هر حال امیدواریم کنکور ارشد 95 بدون تغییر در پذیرش در اردیبهشت ماه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا