اختصاصی سایت

حقیقت تلخ رتبه های برتر

«شو»ی هر ساله برخی مؤسسات و مدرسین کنکور

🔴 حقیقت تلخ #رتبه_های_برتر

🔻«شو»ی هر ساله برخی مؤسسات و مدرسین کنکور: رتبه های برتر را ما پرورش داده ایم!

⁉️ “من رتبه برتر کنکور، موفقیت خودم را مدیون کلاس ها ، کتاب ها و جزوات موسسه یا استاد … هستم.”

‼️”من هم چون کتاب های موسسه یا استاد … را خریدم و خواندم موفق به کسب رتبه برتر در کنکور شدم.”
” من هم همین طور… .”

⚠️ همه ساله بعد از اعلام نتایج کنکور، برخی رتبه های برتر بر صفحه تلویزیون ، سایت ها و شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند و این جملات را می گویند؛ در سطح شهر نیز تبلیغات محیطی مشابهی شکل می گیرد و چنین وانمود می شود که گویی تمام یا اکثر دارندگان رتبه های برتر کنکور، دانش آموخته موسسات و یا بعضی از مدرسین تست و کنکور هستند و برای رسیدن به موفقیت مشابه، راهی جز پول دادن به این موسسات و آن مدرس نیست!

🔸اما واقعیت چیست؟ آیا همه کسانی که در این تبلیغات پرحجم و پرخرج ظاهر می شوند واقعاً از کانال این مؤسسات و آن مدرسین گذشته اند؟
✅ بعضی موسسات و مدرسین کنکور به برگزیدگان کنکور گفته‌اند این پول را بگیر و جلوی دوربین یا در شبکه های اجتماعی بگو کتاب‌ها و جزوات ما را خواندی و در کلاس ها و آزمون‌ های ما شرکت کرده‌ای.

🔺این فریبکاری آشکار از موسساتی که نام آموزشی برخود نهاده اند، هر ساله تکرار شده، درحالی که هیچ نهادی با این مردم فریبی سراسری مقابله نمی کند.

🔘 استراتژی برخی از این مؤسسات و مدرسین کنکور که رسماً کاسبان نظام آموزشی کشور شده اند این است که با پمپاژ استرس، دروغ و تبلیغات به جامعه، درآمدهای فوق نجومی کسب کنند؛ آنها حتی توانسته اند بخش هایی از نظام آموزشی کشور را نیز آلوده کنند و این گونه است که می بینیم در فلان دانشگاه، عنوان می شود که حتماً باید خدمات آموزشی فلان موسسه یا مدرس توسط دانشجویان استفاده شود چون بهترین هست و همه افرادی که قبلا از این موسسه یا مدرس خدمات گرفتند موفق به کسب رتبه برتر شدند و یه تخفیف ویژه هم ارائه میشود که بیشتر استقبال شود. بدین سان، در جامعه ای که کتاب های وزین در آن، کمتر به تیراژ ۲۰۰۰ نسخه و یا چاپ دوم می رسد، مشاهده می کنیم که کتاب های کمک آموزشی با تیراژهای بالا و قیمت های گران به چاپ های متعدد می رسند و جیب صاحبان این موسسات را پر پول می کنند.

⚫️ جا دارد مسئولین آموزشی به عنوان متولی آموزشی کشور، علیه این موسسات و مدرسین اقدام به طرح شکایت کند و مدعی العموم نیز رأساً در قبال صحنه سازی های دروغین این موسسات و مدرسین وارد عمل شود چرا که آنان با این نمایش های ساختگی، صحنه سازی می کنند، اطلاعات دروغ به خانواده ها و دانشجویان می دهند و برای ثبت نام در موسسات شان، آنها را فریب می دهند.
به علاوه، جوانان نخبه ای که توانسته اند رتبه های برتر را کسب کنند، از همین الان توسط برخی از این مؤسسات آلوده به نیرنگ و رشوه می شوند.
این حق خانواده ها نیست که چند مؤسسه متقلب و دروغگو، با صحنه سازی فریب شان دهند، نگران شان کنند و پول شان را بگیرند.

⛔️🚫به این نمایش شرم آور و سودجویانه پایان دهید.

(جهت آگاهی لطفا نشر دهید)

▪️باتشکر – پورکاظم (۷ سال تجربه مشاوره کنکور ارشد و دکتری برق)
🎓 @BarghArshad
🌐 www.BarghArshad.ir

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا