سخن مشاور

هفت توصیه در هفت روز آخر تا کنکور کارشناسی ارشد برق

1- تورق سریع :همه مطالبی  را که تاکنون خوانده ایم را باید از جلوی ذهن و چشمان خود بگذرانیم ، با این کار به خود کمک میکنیم که مطالب در ذهن ما مرور و جهت استفاده قابل دسترس تر باشند.

 

2- تست های 3 سال گذشته: به شما پیشنهاد اکید می کنیم در این هفته، آزمون های 3 سال گذشته را مرور کنید ، حتما دقت کنید که در زمان واقعی کنکور، تست بزنید و زمان شروع و پایان خود را با روز زمان کنکور هماهنگ کنید.

 

3- تکیه بر بودجه بندی : در هفته آخر مباحثی را که تست های پرکاربردتر دارند، مرور ویژه نمایید بطوریکه در استفاده از نکات این تست ها تسلط کافی پیدا کرده باشید.

 

 4- تمرین تکنیک x – : در جلسه آزمون می بایست در کنار تست هایی که مبحث آن را مسلط می باشید ولی حل آنها زمان بر است علامت x  و در کنار تست هایی که مبحث را خوانده اید ولی نمی توانید پاسخ دهید علامت – بگذارید ، این کار باعث میشود عملکرد شما در زمان باقی مانده برای اشراف بر سوالات سریعتر و بهتر شود.دقت نمایید متن هایی وجود دارد که اصلا مباحث آنها را نخوانده اید و کنار آنها لازم نیست هیچ علامتی بگذارید.

 

5- تمرین تکنیک زمان نقصانی : در جلسه کنکور حتما هر درس را در زمان تعیین شده بزنید این کار باعث میشود در پایان جلسه کنکور زمان اضافی را برای مرور تست های x خود گذاشته و آرامش بیشتری در پاسخ دهی به سوالات داشته باشید.

 

6- اطلاع از زمان وتعداد سوالات کنکور: دوستان عزیز دقت نمایید ، در کنکور کارشناسی ارشد به علت تنوع رشته و تنوع زیر ساخت های آموزشی در برخی از سالها تغییر در تعداد سوالات کنکور و زمان آن بصورت ناگهانی چند روز قبل از آزمون در دفترچه راهنمای کنکور سراسری اعلام میشود ، این دفترچه را از سایت سازمان سنجش دریافت و ار آخرین تغییرات رشته خود مطلع شوید.

 

7- تمرکز در هنگام جلسه : دقت کنید یکی از تفاوت هایی که در کارشناسی ارشد با کنکور کارشناسی وجود دارد ، در این است که میزان تمرکز در بازه ی سنی شما در هنگام آزمون کمتر از دوره کارشناسی است لذا باید حتما در هفته آخر زمان کنکور را شبیه سازی نموده و در آن بازه سعی بر تمرکز  و مطالعه مداوم داشته باشید.

 

با آرزوی موفقیت

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا