اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

دسترسی به میلیون‌‌ها استاد دانشگاه در تمامی رشته‌ها

معرفی یک پایگاه اطلاعاتی خوب به دانشجویان

قطعا اگر دانشجو باشید (مخصوصا در مقطع ارشد و دکتری)، روزی کارتان به پیدا کردن مقاله خواهد خورد و در این بین گاهی یا مقاله در دسترس نیست و یا شما برای کار علمی خود نیاز به شواهد و اطلاعات بیشتری دارید و در این صورت یکی از راه های دسترسی به اساتید و متخصصان مطلب مورد نظر شما، پیدا کردن پروفایل آن اساتید و متخصصان است. گذشته از این، گاهی دوست دارید در مورد شرایط و ضوابط حاکم بر دانشگاه های مختلف جهان اطلاعاتی را بدست آورید، برای مثال می خواهید بدانید ضوابط پوشش در دانشگاه کالیفرنیا چگونه است و آن را با ضوابط و شرایط دانشگاه های ایران تطبیق دهید.

 

در این مطلب سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که با رجوع به آن به آدرس تمام دانشگاه های جهان به تفکیک قاره‌ها و کشورها دسترسی پیدا خواهید کرد. با ورود به پایگاه اطلاعاتی Bulter می‌توانید از یک صفحه به تمام دانشگاه‌ های جهان و میلیون‌ ها استاد دانشگاه در هر رشته‌ ای دسترسی داشته باشید!

استفاده از این وبسایت بدین صورت است که پس از ورود به آن شما با لیست قاره‌ های جهان که در زیر هر کدام، نام کشورهای آن قاره وجود دارد روبرو می‌شوید و با کلیک کردن بر روی نام هر کشور لیست تمام دانشگاه‌ های آن کشور بر روی شما باز می‌شود.

 

سپس با کلیک کردن بر روی نام هر دانشگاه از آن کشور خاص، وب‌سایت دانشگاه مورد نظر باز می‌شود و شما از وب‌ سایت دانشگاه به تمام دانشکده‌ها و اساتید آن دانشگاه و اطلاعات تماسشان دسترسی دارید.

این وبسایت برای افرادی که نیاز به کسب اطلاعات دقیق در خصوص مهاجرت به یک کشور و انتخاب دانشگاه مربوطه دارند بسیار مفید است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا