اخبار کنکور و دانشگاه

فرصت ثبت نام در آزمون دکتری ۹۶ تا شنبه تمدید شد

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان، مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ تمامی دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد تا شنبه ۴ دی تمدید شد.

حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که تا فرصت اعلام شده قبلی (۳۰ آذرماه ۹۵) در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶۶ ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

وی افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد تا روز شنبه چهار م دی ماه تمدید شده است.

توکلی گفت: به تمامی داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه آزاد هستند نیز ضرورت دارد نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات و کدرشته های امتحانی بر اساس اطلاعیه های سازمان سنجش و دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

وی اظهار داشت: به عبارت دیگر تمامی داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۶ اعم از اینکه پیش از این در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند، باید با ورود به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی افزود: داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده اند هم تا چهارم دی ماه مهلت دارند نسبت به مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۴ کدرشته امتحانی برگزار می شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا