اخبار کنکور و دانشگاه

تصویب سه رشته مهندسی هوافضا، برق و عمران در واحد فیروزکوه/ آغاز جذب دانشجو از مهرماه

عصر دیروز در آیینی با حضور حجت‌الاسلام علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به بهره‌برداری رسید.

رییس واحد فیروزکوه افزود: این دانشکده که حدود سه سال از تصویب ایجاد آن می‌گذرد، امروز و با حضور مسؤولان رسماً به بهره‌برداری رسید که با انجام این مهم از فردا کار احداث دانشکده فنی و مهندسی در این واحد دانشگاهی آغاز می شود.

رستمی از مصوب شدن سه رشته مهندسی هوافضا، مهندسی برق و مهندسی عمران در مقطع کار‌شناسی و آغاز جذب دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه آینده خبر داد و تصریح کرد: در تلاشیم تا حداقل یک رشته در مقطع دکتری را به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تا ابتدای ترم آینده اضافه کنیم.

رییس واحد فیروزکوه از همه استادان و افرادی که می‌توانند دانشگاه را تا رسیدن به قله‌های رفیع علمی و پژوهشی کمک کنند، خواست تا بدون واسطه مدیریت دانشگاه را همراهی کنند.

در ادامه از استادان برتر قدردانی و حکم دکتر حسینی قادیکلایی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری، قرائت و به وی تقدیم شد، این استاد دانشگاه گفت: همت همه ما دانشگاهیان توسعه روزافزن دانشگاه آزاد اسلامی است و امروز گشایش دانشکده‌ای که بیش از 5000 دانشجوی فعال در مقطع ارشد و کار‌شناسی دارد، مدیون زحمات افرادی همچون دکتر نقی شجاع و رستمی است.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا