اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون ept دانشگاه آزاد 23 خرداد برگزار می شود

آزمون ept به دوره های آمادگی تخصصی زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی گفته می شود.

ناصر اقبالی افزود: متقاضیان با مراجعه به وب سایت ept.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: ثبت نام شدگان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت ept.iauset.com در روز چهارشنبه 21/3/93 مراجعه و نسبت به دریافت پرینت آن اقدام کنند.

اقبالی گفت: منابع این آزمون Understanding and Using English Grammar – By: Betty Azar ، Mosaic 1 and 2 (Reading) Select Reading (Pre intermediate- Intermediate and Upper intermediate)، 504 Absolutely Essential Words for TOEFL – Fifth Editionاست.

همچنین وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون آکادمیک و جنرال از روز پنج شنبه 8/3/93 آغاز شد و تا یکشنبه 11/3/93 ادامه دارد، گفت : متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی وب سایت آیلتس نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند .

اقبالی در ادامه افزود : این آزمون در روز پنجشنبه مورخ 19/4/93 در تهران و به آدرس : خیابان حافظ ، انتهای پل دوم ، رو به روی تالار بورس ، پلاک 303 برگزار می شود .

رئیس مرکز آزمون در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت : نتایج در روز چهارشنبه 1/5/93 از طریق سایت Results.ielts.org اعلام خواهد شد .

وی در ادامه افزود : برای رفاه حال متقاضیان آزمون های آیلتس همه تاریخ های آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال 2014 بر روی وب سایتielts.org قابل مشاهده است.

اقبالی در پایان گفت : ثبت نام شدگانی که علاقه مند دریافت کارنامه خود هستند ، می توانند به دفتر مرکزی آیلتس مراجعه کنند و یا اینکه درخواست ارسال کارنامه به درب منزل را در روز آزمون به متصدیان برگزاری آزمون بدهند.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا