اخبار کنکور و دانشگاه

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 95 مشخص شد

وزارت علوم با توجه به مصاحبه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر نحوه پذیرش غیر قانونی دانشجو به صورت بدون آزمون در موسسات غیر انتفاعی در مقاطع تحصیلی مختلف از جمله کارشناسی ارشد، اعلام کرد:

۱- پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعم از دولتی، پیام نور و غیرانتفاعی همانند سنوات گذشته مخصوص داوطلبان حاضر در جلسه آزمون بوده و داوطلبان از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ مهرماه نسبت به انتخاب رشته صرفا از طریق سایت این سازمان اقدام کرده اند.

بنابراین تنها داوطلبان آزمون مذکور که حاضر در جلسه بوده اند اجازه انتخاب رشته داشته اند و این پذیرش صرفا از طریق سازمان صورت پذیرفته و نتایج آن اوایل هفته آینده اعلام می شود و هیچ گونه پذیرش بدون آزمونی انجام نشده است.

این پذیرش صرفا در کد رشته محل های مصوب دفتر گسترش که ظرفیت آنها در مرحله پذیرش شهریور ماه تکمیل شده صورت پذیرفته و همگی آنها دارای مجوز قانونی پذیرش دانشجو توسط دفتر مذکور است.

طی بخشنامه شماره ۴۲۲۴۹/س مورخ ۸/۷/۹۵ نیز به تمامی موسسات غیر انتفاعی ابلاغ شده است که پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری صرفا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد و امکان جذب دانشجو از طریق سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقاطع مذکور امکان پذیر نیست.

لذا بحث در خصوص پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد منطبق بر واقعیات عینی نیست.

#آموزش و #مشاوره_رایگان #رتبه_های_برتر کنکور ارشد
https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام من در تکمیل ظرفیت شبانه مدارمجتمع فردوسی مشهد رو زدم در کارنامه نهایی اخرین فرد قبولی ۵۱ بود و رتبه من ۵۴ بود.الان این کد رشته ۲ نفر ظرفیت داره.ایا احتمال قبولیم بالاست؟رتبه الکترونیکم حدود ۱۷۰۰ هست
    با تشکر

      1. سلام جناب دکتر یاراحمدی
        بنده مدار مجتمع آزاد علوم و تحقیقات تهران و همچنین پردیس شهید بهشتی تهران پذیرفته شدم.
        میخواستم بدونم به نظر جنابعالی کدوم یکی ارزش بیشتری داره؟ ممنون

        1. خوب به لحاظ علمی قطعا شهید بهشتی ولی خوب از نظر مالی اش به خودتون مونده و این که چرا میخواید ارشد بخونید؟

          1. درود بر شما و سپاس
            یعنی شهید بهشتی با اینکه پردیس هست از لحاظ علمی بالاتره واقعا؟ و اینکه از ارشد خوندن چند هدف دارم از جمله اینکه دوست دارم گذشته رو جبران کنم(چون چند سالی از کارشناسیم میگذره) و به مقاطع تحصیلی بالاتر برسم و ان شاءالله به دکترا هم فکر کنم.
            (ضمن اینکه گرایش کارشناسیم مهندسی پزشکی بیوالکتریک بوده)

          2. اگه هدفتون ادامه هست قطعا بهشتی
            چون با اساتید دانشگاه بهشتی اشنا میشید و میتونید حداقل اگه خوب کار کنید با همون ها دکتری رو ادامه بدید
            اگه هم دانشگاه های بالاتر بخوایید میتونید ار توصیه نامه اونا استفاده گنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا