اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

حمایت از bargharshad.ir در جشنواره وب ایران

با سلام و احترام، رای گیری ششمین جشنواره وب ایران و انتخاب وب سایت های برتر وب پارسی در شاخه ها و زمینه های گوناگون آغاز گردید. سایت برق ارشد نیز در این دوره و در شاخه اطلاع رسانی و محتوا شرکت نموده است. شما می توانید با کلیک بر روی این لینک یا کلیک بر روی طرح گرافیکی موجود در بالای سایت ، به سایت برق ارشد رای دهید. بعد از ثبت رای ، ایمیل تاییدیه ای از جانب وب سایت برگزار کننده جشنواره برای شما ارسال میگردد که برای ثبت نهایی رای نیاز به کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل می باشد. همواره با پشتیبانی شما سعی در ارائه خدماتی شایسته نموده ایم و امیدواریم با حمایت های شما، به زودی امکانات جدیدتری را ارائه نماییم.

با تشکر از پشتیبانی و همراهی شما

 

جشنواره وب ایران چیست؟
جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است. ششمین جشنواره وب ایران با همکاری کانون کارآفرینی ایران و از اول آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرده است. هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی می باشد. این جشنواره ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در* این حوزه می باشد. جشنواره وب ایران٬ سال گذشته به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا