اختصاصی سایت

دانلود سوالات و پاسخ تشریحی مدار کنکور ارشد 93

سوالات و پاسخ تشریحی مدار کنکور ارشد 93 را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید.جالب است بدانید کلیه سوالات از پک DLM بوده و سوالی خارج از فلش کارت های DLM مطرح نشده بود.

تمامی سوالات کنکور سال 93 رشته مهندسی برق در درس مدارهای الکتریکی 1 و 2 را می توانستید به راحتی با خواندن و یادگیری نکات گفته شده در پک مدارهای الکتریکی 1 و 2 جواب دهید. در جدول زیر شما مشاهده خواهید کرد که هر کدام از 12 سوال کنکور توسط چه نکته ای قابل حل بودند و این نکته مربوط به کدام فصل است و شماره فلش آن چند است. هر کدام از نکات گفته به طور کامل در پک توضیح داده شده و مثالهای متعددی از آن حل شده است.

1910481_1449458591997201_4506605794780470849_n

[download id=”11650″]

 

همچنین میتوانید فصل دوم پک مدارهای الکتریکی 1و2 DLM را که شامل روش های تحلیل مدارهای مقاومتی هست را از لینک زیر دانلود نمایید!

[download id=”11343″]

«با مطالعه پک مدارهای الکتریکی DLM درصد بالای %80 در آزمون کارشناسی ارشد قطعی است اما شما باید
برای درصد %100 تلاش کنید و این، کاملا دستیافتنی است. تمامی تلاش خود را کردهایم که پک، جامع باشد و مطلبی جا نیفتد.»

مراجع استفاده شده: در نگارش این مجموعه از تمامی کتابهای موجود در زمینه مدارهای الکتریکی که مرجع اصلی دانشگاههای کشور میباشند و همچنین از تمامی مجموعه کتابهای تست مؤسسات دیگر استفاده شده است. کتابها شامل نظریه اساسی مدارها و شبکه­ هاجلد 1و 2 (دکتر جبه ­دار)، مدارهای الکتریکی هر 4 جلد، (دکتر عابدی)، تحلیل مهندسی مدار(دیانی) و کتابهای تست شامل مدارهای الکتریکی انتشارات نصیر (جبه­ دار)، مدارهای الکتریکی انتشارات سپاهان (فراهانی)، مدارهای الکتریکی 1و 2 انتشارات جهش(متدین)، مدارهای الکتریکی 1و 2 انتشارات پوران پژوهش (زرگر)، مدارهای الکتریکی 1و 2 انتشارات آزاده (تقوی) و غیره. مراجع ذکر شده بطور مستقیم در پک مرجع دهی شده ­اند و بقیه مراجع بطور غیر مستقیم مورد استفاده قرار گرفته اند.

*قطعا با تهیه همه کتاب های فوق که هر کدام جزو بهترین ها هستند هزینه زیادی را باید متحمل شوید و از طرفی حجم آنها به قدری زیاد خواهد بود که وقت زیادی را از شما خواهد گرفت ولی دکتر بهرام آرا به مدت 2 سال کتاب های فوق را تجزیه و تحلیل کرده است تا بتواند مجموعه فوق را تالیف نمایند.

رزومه مولف: صلاح بهرام آرا دانشجوی سال آخر دکتری رشته ی مهندسی برق گرایش قدرت در دانشگاه تربیت مدرس است.ایشان دوره ی لیسانس را در دانشگاه کردستان سپری کرده و در سال 1389 موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدند.همچنین در همان سال و در آزمون کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی برق موفق به کسب رتبه ی 17 در آزمون شدند و سپس در مهندسی قدرت-سیستم دانشگاه تهران مورد پذیرش قرار گرفتند
ایشان در سال 1391 موفق شدند با کسب درجه عالی از پایان نامه کارشناسی ارشد خود دفاع کنند و در همان سال پس از گذراندن آزمون کتبی و مصاحبه ی شفاهی در دانشگاه تربیت مدرس موفق به گرفتن پذیرش در مقطع دکتری شوند.
ایشان با توجه به علاقه ی زیاد به درس مدار و پس از دو سال تلاش بی وقفه در این زمینه در دی ماه 1392 با همکاری انتشارات تبلور دانش موفق به چاپ کتاب مدار های الکتریکی 1و 2 شدند.

*جهت خرید فلش کارت های مدار های الکتریکی 1و2 میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید!

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا