اخبار کنکور و دانشگاه

امکان انتخاب 100 رشته/محل برای داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معونت سنجش و پذیرش، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش  درخصوص علاقه مندان به تحصیل در گروه پزشکی تأکید کرد: این دسته داوطلبان می بایست شرط تجانس را با توجه به ضوابط دفترچه راهنما که در سایت ثبت نام به آدرس www.azmoon.org وجود دارد، رعایت کنند.
معاونت سنجش و پذیرش در خصوص امکان انتخاب حوزه های امتحانی و اولویت بندی رشته/ محل ها گفت: داوطلبان می توانند حوزه امتحانی خود را با توجه به جدول مندرج در دفترچه انتخاب کنند. لذا انتخاب حوزه امتحانی می تواند با اولویت رشته/محل های انتخابی متفاوت باشد. در واقع امکان انتخاب حوزه در راستای تسهیل شرایط داوطلبان درنظر گرفته شده تا هرکس در شهر محل سکونت یا نزدیک به آن امتحان دهد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در واحد محل کار خود ادامه تحصیل دهند، تأکید کرد: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نمی توانند حوزه امتحانی و دانشگاه انتخابی خود را در واحد محل خدمت خود انتخاب کنند؛ جز در مواردی که واحد دانشگاهی محل کار آنها، تنها حوزه امتحانی مجری در استان باشد و یا اینکه رشته انتخابی فقط در واحد دانشگاهی محل خدمت آنها ارائه شود. کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی توجه داشته باشند که عدم رعایت این ضوابط، باعث لغو قبولی آنها خواهد شد.

 

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا