اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

جدول برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون های ارشد و دکتری سال 95

جدول برنامه زمانی ثبت نام وبرگزاری آزمونهای سال 1395 بدین شرح اعلام می گردد

نام آزمون تاریخ ثبت‌نام تاریخ برگزاری آزمون
دکتری 1395 (نوبت اول) 6 دی تا 15 دی 94 14 اسفند 94
دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 16 آذر تا 22 آذر 94 16 و 17 اردیبهشت 95
آزمون سراسری سال 95 19 بهمن تا 28 بهمن 94 24 و 25 تیر 95
آزمون دکتری سال 95( نوبت دوم) 24 مرداد تا 30 مرداد 95 7 آبان 95
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
*همانطور که سایت برق ارشد در تیرماه موضوع تغییر زمان کنکور ارشد را پیگیری و اطلاع رسانی کرده بود با اعلام رسمی سازمان سنجش خبر فوق تایید می شود!

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. سلام. الان یعنی ارشد در اردیبهشت برگزار میشه ؟
    فقط ببخشید منظور از ناپیوسته در”کارشناسی ارشد ناپیوسته” چیه؟؟

    1. سلام.بله.ناپیوسته یعنی اینکه ابتدا شما لیسانس میگیرید و مجدد برای ارشد آزمون میدهید و هر مقطع دارای یک مدرک مستقل می باشد.ولی پیوسته شما از کنکور سراسری می توانید تا ارشد تحصیل کنید و فقط یک مدرک ارشد صادر می شود و وقفه ای بین این 6-7 سال نیست.برای دکتری پیوسته هم همینطور هست که شما با یک آزمون تا دکتری تحصیل می کنید.

  2. سلام مهندس پور کاظم و مهندس روشان شمال خدا قوت منبع و جدول برنامه ریزی دانشجویان ضعیف کی اعلام میشه و … ممنون

    1. با سلام خدمت شما.انشاالله به زودی برنامه مشاوره داوطلبان را در سایت ارائه خواهیم کرد.این مشاوره و پشتیبانی تا روز کنکور خواهد بود و هر آنچه که شما برای کنکور نیاز داشته باشید را به شما خواهیم گفت و ارتباط دو طرفه ای تا روز کنکور برقرار خواهیم نمود.

  3. آیا کنکور از کنکور ۹۵ به بعد هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد؟یا فقط کنکور امسال چنین شده است؟با تشکر

    1. سلام.به احتمال بسیار بالا اردیبهشت ماه هر سال برگزار خواهد شد.

  4. جناب مهندس، اگه براتون مقدور هست، از منابعی که در اختیار دارین پیگیری کنید لطفا که دلیل برگزاری آزمون در دو روز چی هست و چه تغییر یا تغییراتی قراره صورت بگیره… چون من در یک رشته شماور هم میخواستم شرکت کنم که اگه قرار باشه در این زمینه تغییراتی صورت بگیره، برنامه ریزی من به کل تغییر میکنه، خیلی ممنون از زحمات و پیگیری های شما

  5. سلام جناب مهندس، به نظر شما چرا تا پارسال کنکور ارشد توی سه روز بود اما الان شده دو روز؟ ممکنه که رشته های شناور رو بخوان حذف کنن و کنکورها بدون گرایش برگزار بشه؟ (مثل کنکور دکتری)

    1. سلام.احتمالا با توجه به تغییری که مد نظرشان هست زمان برگزاری را در دو روز در نظر گرفته اند یکی از این احتمالات میتواند موردی که شما اشاره کرده اید باشد.البته این تغییر نیاز به بررسی بیشتری دارد و شاید دلیل دیگری داشته باشد.

  6. سلام مرسی از سایت خوبتون من این قطعیتو تو خبر قبلی شما دیدم. فقط سوالم اینه که آزمونهای آزمایشی موسسات زمانش تغییر میکنه به نظرتون؟

    1. سلام.با توجه به صحبت های قبلی که با مدیران موسسه نصیر و تعاونی سنجش داشتم احتمال تغییر در آزمون های آزمایشی وجود خواهد داشت و حتما در سایت برق ارشد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  7. احتمال تغییر پذیرش ارشد تقریبا صفره

    رییس سازمان سنجش امروز در مورد تغییر پذیرش دکتری با فارس مصاحبه کرده

    http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940511000155

    و صحبتی از ارشد نکرده…..و فقط سایت شما احتمال تغییر پذیرش ارشد رو مطرح کرده بود که الان دیدیم اشتباه بود

    1. سلام.وقتی در مورد تغییر زمان کنکور ارشد مطلب گذاشتیم افرادی مثل شما اعلام کردند که امکان ندارد زمان کنکور ارشد تغییر کند و … ضمنا تغییر زمان کنکور ارشد را ما رسمی اعلام کرده بودیم ولی در مورد تغییر در نحوه پذیرش به صورت رسمی اعلام نکرده ایم و استناد ما مصاحبه رئیس سازمان سنجش بود که در خبرگزاری مهر منتشر شده بود و مخصوصا متن اصلی آن یعنی “رئیس سازمان سنجش گفت: قصد داریم برای آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکتری تغییراتی اعمال کنیم که می‌خواستیم این تغییرات در سال ۹۴ باشد که متاسفانه بخاطر تغییروتحولات وزارت علوم اجرایی نشد. دکتر ابراهیم خدایی امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی کشور در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران افزود: متاسفانه تغییراتی که می‌خواستیم برای آزمون دکتری و ارشد اعمال کنیم برای سال ۹۴ انجام نشد و این کنکور ها بدون تغییر در بهمن‌ماه و اسفندماه برگزار شدند اما یک پیش‌آزمایش در آزمون پردیس‌ ها انجام دادیم که موفقیت‌آمیز بود.”
      -با توجه به پیگیری ها و اطلاعاتی که از منابع مختلف به بنده رسیده است خلاصه آن این است که با توجه به اینکه دانشگاه های برتر تهران مثل شریف و تهران از چند سال پیش طرحی را در خصوص مصاحبه ای شدن کنکور ارشد و دکتری مطرح کرده بودند که بعد از جلسات متعدد در آن زمان فقط پذیرش دکتری را به دانشگاه ها دادند در مورد ارشد هم همچنان بحث هایی را مطرح میکردند و باید دید آیا همانند دکتری پذیرش ارشد هم به دانشگاهها واگذار خواهد شد یا خیر ، اتفاقی که در مورد آزمون های مجازی و پردیس ارشد افتاد و موفقیت آمیز هم گزارش شده بود!هدفی که این دانشگاه ها دارند این است تا همانند دکتری ، اکثرا دانشجویان کارشناسی خودشان را پذیرش کنند و این موضوع کاملا به ضرر فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها خواهد بود و ما هم امیدوار هستیم این اتفاق نیفتد!
      در حال حاضر مهمترین تغییری که آزمون سال 95 نسبت به آزمون سال 94 ایجاد شده است زمان برگزاری و همچنین تغییر در تعداد روزهای برگزاری آزمون از 3 روز به 2 بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا