اخبار کنکور و دانشگاهدانشگاه های بورسیه و دارای شرایط خاص

معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع)

معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع) بر روی سایت قرار گرفت!

 

برای مشاهده اطلاعات فوق به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع) بر روی سایت قرار گرفت!

 

معرفی دانشگاه امام حسین (ع):

 

دانشگاه امام حسین(ع) در شهر تهران قرار دارد و دارای دانشکده‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی است.
در سال ۱۳۶۵ مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) توسط شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری مورد تایید و تصویب قرارگرفت و در سال ۶۶ به‌عنوان یک دانشگاه جامع متشکل از دانشکده‌های علوم پایه، فنی مهندسی و علوم پزشکی و علوم انسانی به‌ رسمیت شناخته شد.

در سال ۱۳۶۹ دانشکده علوم پایه نظامی، به مجموعه دانشگاه اضافه شد و با تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) دانشکده مزبور رسماً از دانشگاه جدا شد.

دانشگاه امام حسین(ع) از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی برق (الکترونیک، مخابرات)، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی مکانیک (طراحی جامدات، حرارت و سیالات)، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع (تولید صنعتی)، مهندسی فن آوری اطلاعاتit، ریاضی (کاربردی)فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی سلولی ملکولی و میکروبیولوژی، هوا نوردی، جغرافیای سیاسی، نظامی، عملیات کشوری، حقوق، مدیریت صنعتی، علوم اقتصادی، مدیریت زنجیره تامین (آماد)، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اطلاعات نظامی و علوم سیاسی دانشجو می‌پذیرد.

در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون سراسری در رشته‌هایی چون: طراحی کاربردی، مخابرات رمز و سیستم دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه امام حسین(ع) دو بخش مجزا و جداگانه دارد: دانشکده افسری (دوره روزانه) که مخصوص افرادی است که در آینده کادر سپاه خواهند شد و از طریق آزمون سراسری و آزمون‌های داخلی سپاه پذیرش و گزینش می‌شوند و دیگری بخش دولتی (دوره شبانه و غیر بورس) است که از کنکور سراسری پذیرش می‌گیرد و زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شود.

دانشکده‌های دانشگاه امام حسین (ع):
دانشکده‌های فنی و مهندسی
دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا
دانشکده مهندسی عمران
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
دانشکدهٔ علوم پایه
دانشکده فیزیک
دانشکده شیمی
دانشکده علوم ریاضی
دانشکده علوم انسانی

 

رشته‌های در حال تدریس :

مهندسی مکانیک (حرارت وسیالات_طراحی جامدات)
مهندسی هوا فضا
مهندسی صنایع
مهندسی برق(مخابرات و الکترونیک)
مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)
مهندسی عمران
مهندسی نقشه برداری
شیمی کاربردی
ریاضی کاربردی
فیزیک هسته‌ای
علوم اقتصادی
علوم کامپیوتر
مهندسی فناوری اطلاعات

 

دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1387 با تصویب فرمانده کل قوا، به دو دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفکیک شد.

 

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) به منظور تربیت پاسدار بر مبنای اهداف سپاه و آرمانهای انقلاب اسلامی با ترکیب یک مجتمع دانشگاهی، چهار دانشکده و یک مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی و همچنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در برگیرنده شش دانشکده و پژوهشکده و یک پژوهشکده مستقل و تعدادی مرکز تحقیقاتی مستقل می‌باشد که وظیفه توسعه پژوهش در سپاه و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی را برعهده خواهد داشت.

شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین (ع): 

دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) که یکی از دانشگاه‌های سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد در کادر مورد نیاز سپاه، مطابق با شرایط و ضوابط ذیل در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، فیزیک، شیمی، پیشرانه، زیست‌شناسی و جغرافیای نظامی دانشجو می‌پذیرد.

آن دسته از افرادی که مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده و حد نصاب و نمره علمی لازم را کسب کرده باشند و در فهرست قبول شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش اعلام شوند، به عنوان دانشجوی بورس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) مشغول به تحصیل خواهند شد. دانشجویان بورس از خوابگاه و کمک هزینه تحصیلی برخوردار بوده و پس از اتمام تحصیل به استخدام سپاه درخواهند آمد.

داوطلبان لازم است شرایط عمومی و اختصاصی لازم جهت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است را دارا باشند.

نداشتن منع از لحاظ مقررات وظیفه بودن و مشخص بودن وضعیت آن، اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی(صلی ا…علیه و آله و سلم)، انقلاب اسلامی و نظام ج.ا.ا، اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه، التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، داشتن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء سابقه، دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی و مرد بودن از شرایط عمومی برای پذیرش داوطلبان است.

حداکثر سن 24 سال (مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می‌گردد، برای بسیجیان فعال بنا بر مدت فعالیت بسیج تا حداکثر 2 سال به مدت مذکور اضافه می‌گردد، برای اعضاء درجه یک خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مفقودالاثرها حداکثر سن با احتساب کلیه موارد ذکر شده 28 سال می‌باشد) داشتن حداقل معدل 5/14 در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، داشتن حداقل معدل 5/15 در مقطع کارشناسی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد، (فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (به جز کارکنان فعلی سپاه) مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه جامع امام حسین (ع) نمی‌باشند) از شرایط اختصاصی برای پذیرش داوطلبان است.

هر یک از داوطلبان متقاضی عضویت در سپاه و تحصیل در دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌نمایند و پس از سیر مراحل گزینش و ارزشیابی حین آموزش به عضویت سپاه درخواهند آمد.

افراد نخبه و دارای ویژگی‌های برتر مطابق شرایط وزارت علوم، پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری خواهند داشت.

 


 

نشانی دانشگاه: تهران ـ بالاتر از فلکه چهارم تهران پارس ـ اتوبان شهید بابایی ـ نرسیده به شهرک حکمیه

 

تلفن: 18-77314110

 

آدرس سایت دانشگاه : www.ihu.ac.ir (فقط از داخل دانشگاه قابل دسترسی می باشد)

 

 

 

معرفی دانشگاه امام حسین (ع) توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه و برخی دوستان:

 

تاریخ : 89/4/22 (www.p30civil.blogfa.com)

دانشگاه امام حسین (ع) واقع در انتهای اتوبان بابایی بعد از پل لشگرک می باشد.این دانشگاه تنها دانشگاه نظامی (متعلق به سپاه ) می باشد که از تقریبا 10 سال پیش اقدام به جذب دانشجوی غیربورس در قالب روزانه و شبانه (شهریه پرداز) نموده است. یکی از دلایل این سیاست آموزشی را می توان در استفاده بهینه از پتانسیل بالقوه سپاه در داشتن هیئت علمی مناسب و نیز محیط های آموزشی فراوان دانست اما بتدریج (با توجه به تغییر رویکرد مدیران دانشگاه(فرماندهان) در قبال نحوه پذیرش دانشجویان جدید الورود از سال 84 به بعد) با ورود دانشجویان غیر بورس به نظر میرسد که اهداف مورد نظر به طور مطلوب بر آورده نشده است.

روش های پذیرش دانشجو در دانشگاه امام حسین (ع)

1) از طریق آزمون استخدامی داخلی سپاه از دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر برای پذیرش بصورت نیروهای دفتری ، نظامی و . . .

2) از طریق کنکور سراسری بصورت بورس در رشته های علوم ریاضی ، تجربی و انسانی: دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند ملزم به پذیرش تعهد خدمت 8 ساله برای سپاه (2 برابرزمان تحصیل) و پوشش نظامی (لباس های فرم سبزتیره) در حین تحصیل و رعایت ضوابط خاص نظامی میباشند

3) از طریق کنکور سراسری و بصورت غیر بورس که طی سالهای نخست جذب دانشجو بصورت روزانه و از رتبه های خوب کنکور صورت می پذیرفت اما از سال 82 تا 84 دانشجویان شبانه پذیرش شد: دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند پس از تحصیل تعهدی به سپاه ندارند و از نظر پوشش ، آزاد میباشند.

4) از سال 87(سالهای 85و86 دانشجوی غیربورس پذیرش نشد) نوع جدیدی از پذیرش توسط دانشگاه صورت گرفت که در آن از طریق کنکور سراسری دانشجویان با قبول تعهدی خاص پس از قبولی در مصاحبه و غیره و ذلک ترم اول را در قم میگذارندند : دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند می توانند 3 گزینه از گزینه های زیر را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند:

a. یا با پوشش خاص این دوره (لباس های فرم خاکی تیره) و تحت ضوابط نظامی – دانشگاهی 4 سال درس بخوانند و در آینده تحت امر سپاه باشند با حقوق و خوابگاه و مزایادر حین تحصیل

b. یا غیربورس شده (روزانه) با پوشش آزاد که در آینده تعهدی نخواهند داشت .

c. یا به جرگه سپاهیان بند 2 بپیوندند.

در سال گذشته (87) دانشگاه امام حسین به 2 دانشگاه تغییر پیدا کرد:

ا) دانشگاه افسری و تربیت پاسداری

2) دانشگاه جامع

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، به منظور تربیت پاسدار بر مبنای اهداف سپاه و آرمان‌های انقلاب اسلامی با ترکیب یک مجتمع دانشگاهی، چهار دانشکده و یک مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی و همچنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در برگیرنده شش دانشکده و پژوهشکده و یک پژوهشکده مستقل و تعدادی مرکز تحقیقاتی مستقل می‌باشد که وظیفه توسعه پژوهش در سپاه و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی را برعهده خواهد داشت.

 

 

تاریخ : 91/02/20 (www.bargh-arshad.com)

استاد من خودم رفتم دانشگاه امام حسین(ع) و به جواب اکثر سوالام رسیدم.بخشی رو که به نظرم مشکل امنیتی نداره اینجا نوشتم تا دوستان هم استفاده کنن: گروه برق به صورت کاملا مجزا دارای یه ساختمان است در مورد رشته ی الکترونیک فقط یک گرایش(اسم گرایش رو نمیشه گفت) و برای مخابرات گرایش رمز ،سیستم و میدان هست.امسال فقط کسایی میتونن این دانشگاه رو انتخاب کنن که قبلا فرم بورسیه رو پر کرده باشن چون با توجه به صحبت هایی که شنیدم،قراره امسال فقط بورسیه بگیرن
دانشجوهای بورسیه ی ارشد برخلاف دانشجویان بورسیه ی کارشناسی احتیاجی به پوشیدن لباس فرم ندارند و محدودیت رفت و آمد هم ندارند در طول تحصیل حقوق دریافت میکنن و در صورت صلاح دید پروژه هایی به اونها داده میشه.بعد از فارغ التحصیلی،در صورت صلاح دید وارد مقطع دکتری خواهند شد و بعد از آن جذب هیئت علمی و یا کارهای دیگه خواهند شد در غیر اینصورت با مدرک ارشد باید مشغول انجام وظیفه بشن.اکثر اساتید مخصوصا گرایش الکترونیک و مخابرات دکتر هستند(یعنی هیئت علمی ثابت داره).آزمایشگاه های و کارگاه های جالبی داره که اینجا نمیتونم اسمشونو بگم در ضمن اونقدر هم دانشگاه که میگن گیر نیست
دوستان خودشون میتونن برن ببینن و با دانشجوهای اونجا صحبت کنن فقط قبلش باید در ورودی دانشگاه توضیح بدین که چرا وارد دانشگاه میشن و موبایل و کارت شناسایی خودشون رو تحویل بدن داخل دانشگاه از درجه دار و غیر درجه دار هم هر سوالی بپرسین خیلی خوب جوابتون رو میدن من خودم از کارمند و سرباز گرفته تا سرهنگ تمام توی دانشگاه صحبت کردم و خیل هم خوب جوابمو دادن. امیدوارم که تونسته باشم کمک ناقابلی به دوستان عزیز کرده باشم.پیروز و تندرست باشین

 

 

تاریخ : 87/12/23

من دانشجوی حال حاظر این دانشگاه ام ودر دوره ی روزانه غیر بورس(یعنی تعهد کاری واستخدامی ندارم) تحصیل می کنم.
افرادی که اینجا تحصیل می کنن مصاحبه گذرونده اند چون دانشگاه نظامی محصوب می شه شما مثل دانشگاه مالک اشتر در اصفهان باید مصاحبه بشید تا صلاحیت شما برای حضور در این دانشگاه تایید بشه سوالاتشون ساده اس راجع به مسایل عقیدتی سیاسی
مزایای تحصیل در این دانشگاه خیلی زیاده یکیش توتهران بودنشه (بزرگراه شهید بابایی اون وره تهرانپارس)
دانشجو ها درسای خاص(همش تئوریه) مثل دروس خاص دانشگاه صنعتی مالک اشتر رو هم می گذرونن.
به همه هم خوابگاه تعلق میگیره
غذاش بهترین غذای دانشگاهیه اینو وقتی ماهی پلو وجوجه کبابشو خوردم فهمیدم.
شانس قبولی در این دانشگاه به صورت باورنکردنی ای بالا است چون خیلی از افراد راجع به این دانشگاه اطلاعات لازم رو ندارن
از لحاظ امکانات همین رو بگم که دانشجوهای دانشگاه های صنعتی پروژه های دانشگاهی در سطح تیم ملی اینجا انجام میدن.
راجع به استاداش که هیچی نمی گم( مقایسه بکنین با شریف وامیرکبیر)

 

 

تاریخ : 87/12/25
1) در این دانشگاه اساتید بزرگی تدریس میکنند .اکثرا در دانشگاه های معتبر دیگر تهران تدریس میکنند.
2) امکانات فوق العاده آزمایشگاهی . اگر شما پروژ ه ای منطقی داشته باشید از نظر امکانات چیزی کم نخواهید داشت (رایگان) فقط باید نتیجه را تحویل بدهید.
3) در صورت فارغ التحصیلی از این دانشگاه میتوانید بسیار مناسب تر (راحتر)از دیگر فارغ التحصیلان جذب بازار کار شوبد.
دلیل :
شما در طول مدت تحصیل از هر نوع امکانات مورد نظر (منطقی) برخوردارید.دروس با تمرکز بر پروژه های عملی و کاربردی تدریس میشوند. دروس تخصصی بدون یک واحد ازمایشگاه من که ندیدم.
کتابها و مراجع دروسی که باید گذرانده شود مطابق با مراجع و کتب مصوب وزارت علوم.(در بعضی دروس تخصصی دوره کارشناسی باید از کتب لاتین استفاده کنید که هنوز ترجمه نشده است)
معمولا در پروژه های عملی و صنعتی در اینده بسیار موفق عمل خواهید کرد .
به دلیل تلاش سپاه بر توسعه فن اوری ها در داخل کشور از نعمت تجربه اساتید مجرب و مسلط به صنعت بهره مند خواهید شد.
کتابخانه بسیار کاملی در دسترس شماست.
شما یکبار از نظر علمی وعرفی(عقیدتی) تایید شده اید.
با صنعت روز در رشته خود اشنا می شوید.بازدیدها و …

4)از امکانات بسیار خوب ورزشی میتوانید بهره مند گردید.
5)برای تحصیلات تکمیلی در مقاطع بالاتر و در دیگر دانشگاه ها مشکلی وجود ندارد.
6)از بسیاری از دانشگاه های دولتی شهرستانها سطح علمی بالاتری دارد. معیار سنجش سطح علمی به نظر من : 1 ) دانشجویان وارد شده به مقاطع تحصیلی بالاتر. 2) ازمایشگاه های به روز و مجهز .3) اساتید مجرب(نه صرفا با نام دکتر …!). 4)در صداشتغال فارغ التحصیلان بعد از اتمام تحصیل.5 ) مراکز تحقیقاتی متعد. 7)مقالات چاپ شده

8) محدودیت ها در سطح عرف جامعه هستند.به هر حال دانشگاه نظامی است و نظم ضرورت این دانشگاه است.
9) انحرافات محتمل در دیگر دانشگاه ها در این دانشگاه راهی ندارند.
10) به دلیل عدم اطلاع بسیاری از داوطلبان کنکور از شرایط واقعی این دانشگاه در صد قبولی داوطلبانی که این دانشگاه را انتخاب میکردند در سالها قبل بالا بود.
11) این شرایط واقعی دانشگاه تا سال 1387 بود.

 

 

تاریخ : 87/10/13

اوردن لپ تاپ به دانشگاه مشکلی نداره
موبایل هم به شرط نداشتن دوربین به دلیل حساسیت های دانشگاه.
اینترنت پرسرعته وسایت کامپیوتر های دانشگاه به اندازه کافی مثل بقیه دانشگاه ها
بزرگترین محدودیت دانشگاه پوشیدن لباس یکدست برای دانشجویان(غیر بورس) است دانشجویان بورس که جای خود داره.
شما بعدازفارغ التحصیل شدن از دانشگاه با داشتن مدرک لیسانس فرقی با دانشجویان روزانه ندارید مگر اینکه
6ماه از خدمتکه شامل دوره اموزش هم می شه از خدمتتون کم می شه ودر صورت تمایل بقیه خدمت رو در سپاه می مونید
4سال روخوابگاه داشتین وماهانه از مستمری خاص دانشگاه(برای تمام دانشجویان روزانه غیربورس)استفاده کرده اید.
اگر دانشگاه بتونه خارج از سپاه برای شما شغل فراهم می کنه خب مسلما اولش می گن نمی تونن اما به نظر من می تونن

 

 

تجربیات برخی دوستان در مورد مصاحبه دانشگاه امام حسین (ع):

 

تاریخ : 87/3/23

در این دانشگاه داشتن رتبه (از انواع مختلف)و بسیجی بودن امتیاز مهمی محسوب می شه
——————————————————————————–
ارزش داره 2 سال گوشی بدون دوربین دستت بگیری ولی از امکانات توپ دانشگاه استفاده کنید. راستی من اقوام درجه 1 و 2 و 3 هم نظامی نیستند ولی اونجام. به هر حال به حاشیه ها فکر نکن اگر رتبه ات خوب باشه میگیرنت.
———————————————————-
1- تأثیر رتبه : چون داره تحت نظر سازمان سنجش وارد این دانشگاه میشی رتبه تأثیر داره ولی در کنار رتبه مواردی هست که کم تأثیر نیست که عبارتند از : 1- عضویت فعال بسیج 2- نظامی بودن اقوام درجه یک
بهتره بدونی که ورودی های امسال با وجود اینکه اطلاعات کمی از شرایط دانشگاه داشتن،بالطبع رتبه های آنها بالاتر بود ولی پیشبینی میشه با وجود اطلاعات کافی برای بچه های ورودی جدید رتبه ها پایین تر بیاد.
2- مصاحبه برای اینه که افراد شناسایی بشن و نوع سؤالها مهم نیست ،آدم باید دلش پاک باشه
3- این دانشگاه زیر نظر وزارت علومه و مدرکش هم اونجا تأیید میشه

 

 

تاریخ : 87/3/29

در مورد گزینش یه کم از احکام و مسائل روز سیاست و تقویم کشور مثل این که روز هفت تیر چه روزیه و غیره می پرسند با کمی مطالعه رساله و چند تا روزنامه مثل اطلاعات و جمهوری اسلامی می تونی اطلاعات خوبی بدست بیاری در ضمن کمی ته ریش بی تاثیر نیست

 

 

تاریخ : 87/3/29

توی گزینش سوالات عقایدی و سیاسی و مذهبی پرسیده می شه.
البته اگه بورسیه بود تست های ورزشی و تحقیق محله ای و… هم انجام می شه

 

 

رتبه های قبولی گرایش های ارشد برق در
دانشگاه امام حسین (ع):

رتبه ی 1660 گرایش الکترونیک
روزانه ی الکترونیک دانشگاه امام حسین (ع)

رتبه ی 1900 گرایش مخابرات
روزانه ی مخابرات دانشگاه امام حسین (ع)

 

آماری از سال 90 :
اسامی چند برابر ظرفیت در تاریخ ۱۳۹۰/۰۳/۳۱ اعلام شد.
زمان مصاحبه دانشگاه امام حسین (ع)
 از طریق تماس دانشگاه به داوطلبان اعلام شده بود.
تعداد 37 هزار نفر از میان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در گروه رشته های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره های مجازی و بین الملل مجاز به انتخاب رشته شدند که پس از برگزاری مصاحبه ها و سایر شرایط پذیرش، در نهایت 5 هزار و 900 نفر پذیرش شدند.
یعنی بیش از 6 برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه کرده بودند!

 

در صورت دریافت اطلاعات جدید بروز رسانی خواهد شد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱,۱۲۱ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید دانشگاه امام حسین محدودیت قد داره؟بنده ۱۴۰ سانت قد دارم میتونم شرکت کنم؟

  2. سلام بارتبه حدودا ۴۰۰ گرایش الکترونیک امکان دعوت به مصاحبه دانشگاه امام حسین را دارم ؟
    اگر پذیرفته شوم بعد از فارغ التحصیلی جذب سپاه می کنند ؟

  3. تراز ورتبه ومورد نیاز دانشکده افسری امام حسین تربییت پاسدار چچیه.بعد هم من توی منطقه محروم زندگی می کنم. چند تا تست از هر درسی باید بزنم تا قبول بشم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا