خدمات و محصولات با تخفیف ویژه

سامانه ثبت نام آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد 93-92 با تخفیف ویژه

test
ثبت نام آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد تعاونی سنجش و سایر موسسات با تخفیف ویژه
 

www.smn.arshad-shop.ir

کسانی که میخواهند امسال در آزمون های آزمایشی تعاونی سنجش یا سایر موسسات شرکت کنند می توانند از طریق سایت زیر با تخفیف ویژه ثبت نام کنند.چون با تخفیف ارائه شده تعداد محدودی ارائه می شود پس اگر میخواهید خودتان را در این آزمون ها محک بزنید و از طرفی از خدمات مشاوره ای و تخفیفات ویژه تعاونی سنجش استفاده کنید از طریق سایت زیر جهت ثبت نام استفاده نمائید.


توضیج بیشتر اینکه مثل ثبت نام آزمون های سازمان سنجش و دانشگاه آزاد که ابتدا باید کارت ثبت نامی حاوی شناسه و رمز عبور تهیه کنید و سپس به سامانه آزمون آنها مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنید.سایت سامانه آزمون هم به این صورت عمل می کند.کارت ثبت نام که حاوی شناسه و رمز عبور می باشد از طریق تعاونی سنجش برای ما ارسال شده است و پس از اعمال تخفیف شما آن را از سایت ما خریداری کرده و سپس به لینک زیر مراجعه می کنید و پس از وارد کردن اطلاعات شناسه و رمز عبور وارد قسمت ثبت اطلاعات فردی و آزمون می شوید.

http://92.242.195.129/regtasalot/NewLogin.aspx

اینکار دو مزیت دارد: 1-اطلاعات محرمانه شما فقط از طریق تعاونی سنجش گرفته می شود و کسی نمیتواند از آن سوءاستفاده نماید.2-صفحه ثبت نام تعاونی سنجش همان سیستم سازمان سنجش می باشد و از نظر امنیتی تایید می شود و از طرفی پروسه ثبت نام سریع تر و قابل اعتماد تر می باشد.

این روش را به سایر موسسات پیشنهاد داده ایم و انشاا..بزودی سایر خدمات و آزمون موسسات را به سایت اضافه خواهیم کرد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت مهندس عزیز.من تازه تو کاردانی به کارشناسی کنترل درمودم.می خواستم بپرسم چطوری واسه ارشد اماده بشم ؟ سر فصل هایش چیه ؟ و چه کتاب هایی رو بخونم.ممنونم.

  2. سلام استاد شما گفتید ازمونهارو ثبته نام کنم من راهنمای ازمون ازمایشی سنجش رو مطالعه کردم ظاهرا ازمونهاش اینترنتی نیست من که شهرستانم نمیتونم ثبته نام کنم؟باید موسساته دیگه که شهر خودم هست یا ازمونهاش اینترنتی هست ثبته نام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا