اخبار کنکور و دانشگاه

راه اندازی گرایش رمزنگاری رشته مخابرات در دانشگاه خواجه نصیر

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از راه‌اندازی مقطع ارشد گرایش رمزنگاری رشته مخابرات در سال آینده خبرداد و گفت: دلیل تلف شدن زمان در روند بررسی پرونده‌های ارتقای اساتید عدم آگاهی همکاران ما ازنحوه امتیازدهی است.

محمود احمدیان عطاری درگفت‌وگو باخبرنگار دانشگاهی ایسنا ، بااشاره‌ به‌ اینکه دانشگاه‌ها مجازند برای افزایش توسعه رشته‌های دانشگاهی باتوجه به نقشه جامع علمی کشور عمل کنند، گفت: من فکر‌ می‌کنم این امر سبب هم‌افزایی، افزایش رشد کیفی می شود و از دوباره کاری جلوگیری می کند.

وی بابیان اینکه یکی از اولویت هایی که در برنامه نقشه جامع علمی و دانشگاه مطرح شده رمزنگاری است، ادامه داد: سرفصل های رشته رمزنگاری تدوین شده، دانشکده برق این درخواست را ارسال کرده و دانشگاه درحال جذب متخصص برای رشته مخابرات گرایش رمز نگاری است. احتمالا این رشته برای سال آینده در مقطع کارشناسی ارشد فعال می شود.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی توسعه رشته های علوم پایه، کاربردی را جزو اولویت های اول دانست و افزود: براساس برنامه راهبردی دانشگاه گسترش رشته هایی در حوزه علوم شناختی و رفتاری فناوری هسته ای نیز درآینده رخ خواهدداد.

آموزش روند امتیازدهی برای کاهش زمان روند رسیدگی به پرونده های ارتقای اساتید

وی درمورد تبدیل وضعیت اساتید در سال گذشته اظهارکرد: 22 نفر از اعضای هیئت علمی درسال گذشته تبدیل وضعیت و 15 نفر از اساتید نیز ارتقای رتبه داشتند.

عطاری با اشاره به اینکه از شروع بررسی یک پرونده تا زمان صدور رأی برای ارتقا حدود یک سال طول می کشد،افزود: طبق بررسی های صورت گرفته،‌ دلیل تلف شدن زمان در روند بررسی پرونده های ارتقای اساتید عدم آگاهی همکاران ما ازنحوه امتیازدهی است. به همین دلیل ما با برگزاری کارگاه ها برای دبیران منتخب دانشکده ها روند امتیازدهی را توضیح دادیم تا روند بررسی زودتر انجام شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام و روزتون بخیر. کارشناسی من رشته ریاضی کاربردی بوده و در مقطع کارشناسی ارشد رمز فارغ التحصیل شده ام. اما نمیدونم برای مقطع دکترا در کدام رشته های ریاضی ، کامپیوتر یا برق مخابرات موفق تر خواهم بود و احتمال قبولی دارو خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. با سلام و تشکر بابت تماس با ما
      ببینید در مورد ادامه تحصیل برای مقطع دکتری بهترین گزینه ادامه راهی است که شما در ارشد طی کرده اید. مگر اینکه شما به فیلد خاص دیگری علاقه داشته باشید. از طرفی هم برای مصاحبه دکتری آنچه که بسیار اهمیت دارد مقاله و پایان نامه ارشد شما می باشد. بنابر این توصیه بنده به شما این است که همان رشته ای که در ارشد انتخاب کرده اید را ادامه بدهید مگر اینکه به رشته ارشد خودتان علاقه ای نداشته باشید وان شاءالله موفقیت شما اینطور در دسترس تر است.
      شاد و پیروز باشید.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید به نظر شما با توجه به افزایش ظرفیت مخابرات سیستم دانشگاه شریف من با رتبه 179 میتونم تو دوره شبانه سیستم دانشگاه تهران پذیرفته بشم؟ با تشکر

  3. سلام و عرض ادب ببخشید این 7 موردی که تو صفحه اول نوشتین رو کی روی سایت قرار میدین؟
    منتظریم مخصوصا موارد 3 ،6 و 7
    با تشکر

    1. سلام.تقریبا آماده هستند و ابتدا خواستم در قالب دفترچه ارائه کنم ولی با توجه به وقت گیر بودن به امسال نمی رسد و به صورت پست در سایت قرار خواهم داد.سعی میشود از روز انتخاب رشته بر روی سایت قرار گیرد.

  4. سلام مهندس پورکاظم
    بین مخابرات سیستم و الکترونیک دیجیتال و مدار مجتمع کدام بازار کار بهتری تو صنایع ایران دارند؟
    ممنون اگه جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا