اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد برق 94

سوالات کنکور کارشناسی ارشد برق 94 همراه با پاسخنامه

مشخصات:

1-دفترچه اول و دوم : E

2-کیفیت سوالات خوب می باشد.

جهت دریافت رایگان سوالات به همراه پاسخنامه اینجا را کلیک نمائید!

—————————————————————————————————

مشخصات:

1-دفترچه اول و دوم : C

2-کیفیت سوالات خوب می باشد.

جهت دریافت رایگان سوالات اینجا را کلیک نمائید!

—————————————————————————————————

جهت دریافت رایگان سوالات و پاسخنامه به سایت ارشد برق مراجعه نمایید! 

www.ArshadBargh.ir

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۶۰ دیدگاه ها

  1. با سلام آخرین رتبه تقریبی که میشه روزانه قبول شد چنده؟ یا حداقل اینکه سال گذشته با چه رتبه ای میشه تو یه داشنگاه سطح پایین روزانه قبول شد؟
    میشه بفرمایید پایین ترین تراز دورس برای قبولی گرایش قدرت روزانه سال گذشته تقریبا چند درصد بوده؟
    ممنونم

  2. مرسی بخاطر راهنمایی خوبتون. درست میگید . به نظرتون از چه برنامه ای شروع کنم که راحت باشه و توی خونه بتونم یادش بگیرم؟

    1. سلام.خواهش میکنم،شما باید بر اساس گرایش انتخابی تون برنامه کاربردی مورد نظرتون را انتخاب کنید.مثلا اگر گرایش کنترل را میخواهید انتخاب کنید نرم افزار متلب مفید خواهد بود.

  3. سلام خواهش میکنم سوالم رو جواب بدین. حالم بده:(
    درصدام اینطوری شدن
    کنترل ۲۲
    تجزیه ۲۲
    زبان ۴۵
    میدونم افتضاحه اما امیدی هست شبانه کنترل سنندج بیارم؟
    مرسی

    1. سلام.ابتدا تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید و سعی کنید تا اعلام نتایج دنبال درصد و رتبه نباشید و اینکار تنها باعث ناراحتی بیشتر شما خواهد بود.کنکور هر چه بوده تمام شده است و نتیجه آن چند ماه دیگر اعلام خواهد شد.اینکه بخواهید بدانید در کجا قبول خواهید شد و آیا امیدی به قبولی هست تنها باید صبر کنید،از کسی نخواهید با نظرات شخصی خود شما را امیدوار و یا ناامید کند.در زمان اعلام نتایج اولیه و پس از مشخص شدن رتبه واقعی تون ، ما با توجه به تجربیات چند ساله در این زمینه به شما و سایر دوستان کمک خواهیم کرد.سعی کنید تا آن موقع خود را مشغول کاری کنید که شما را از تفکرات منفی دور کند.بهترین پیشنهاد برای شما یادگیری نرم افزارهای برق می باشد تا از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.

  4. سلام استاد با رتبه احتمالی 2700 میشه دانشگاه امام حسین قبول شد؟؟
    ممنون

  5. سلام و خسته نباشید جناب اقای مهندس
    امسال ما که خراب کردیم
    چند سوال :
    جناب اقای مهندس کلاس ها تون امسال کی شروع میشه ؟ در شهر یزد که برنامهای ندارین.ما که یزدی هستیم میتونیم کلاسهای اصفهانتون شرکت کنیم یا برنا مه ای برای شهرستانهای دیگه ندارید مثلا با ثبت نام و مدیریت سایت کلاسهای انلاین با هزینه متعارف کلاسهای خودتون تشکیل بشه تا دو ستان شهرستانی از این نعمت بی بهره نباشند.
    – در زمینه اینکه افرادی که توی دروس اصلی مثل مدار -ریاضی مهندسی-و.. مشکل دارن و یا اینکه مباحث اصلی و کلی را فراموش کردن و جزوه درسی خودشون هم مفید نیست چه توصیه ای دارید ممنون

  6. سلام بهترین زمان برای شروع دوباره برای کنکور سال بعد کی است .?
    من ریاضیاتم و سیگنالم رو نصفه خوندم به نظرتون اونها رو اول تموم کنم بعد یا اول مدار والکترونیک دوباره بخونم تا کامل مسلط بشم ? گرایش الکترونیک?

  7. سلام با ریاضی 8.33 مدار 13.88 الکترونیک47 کنترل11.11 سیگنال 25 و معدل 17.31 و سهمیه شاگرد اولی بهترین جایی که قبول میشم کجاست؟؟

  8. سلام مهندس توسلی خسته نباشید
    مهندس به نظرم سوال 105 الک گین تعریف نمیشه
    اگه از مدل پای بریم جریان کلکتور در حالت ای سی صفره پس ولتاژ وی پای هم صفره چون اپ امپ ایده اله پس جریان از مقاومت 2.5 کیلو اهم بیس مستقیم به زمین میره و اصلا سیگنالی به خروجی نمیرسه
    به نظرتون تحلیل درسته؟
    باتشکر فراوان از شما

    1. سلام استاد عزیز. استاد مگه میشه ترانزیستور جریان کلکتورش صفر باشه اما بیسش جریان داشته باشه . میشه این نکته ی open colector رو برای من تو این سوال105 توضیح بدین ممنون میشم .

  9. سلام با ریاضی 8.33 مدار 13.88 الکترونیک47 کنترل11.11 سیگنال 25 و معدل 17.31 و سهمیه شاگرد اولی بهترین جایی که قبول میشم کجاست؟ خیلی ممنون میشم

    1. سلام.ابتدا باید رتبه تون را تخمین بزنید و سپس با توجه به دانشگاه کارشناسی تون که در چه سطحی قرار داد رتبه تون را محاسبه کنید که پیشنهاد می شود صبر کنید تا نتایج اولیه اعلام شود و خیلی سخت است که از الان پیش بینی کنید که کجا میتوانید قبول شوید.

  10. با سلام و خسته نباشید درصد هایی که گرفتم به صورت زیر هستش رتبه من تقریبا چقدر هستش فقط خواهشا پاسخ بدبد ممنون میشم
    ریاضی41
    مدار 16
    تجزیه66
    الکترونیک11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا