اخبار کنکور و دانشگاه

انتخاب کد رشته محل‌های جدید ارشد و دکتری آزاد از امروز

علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از امروز ۱۲مهرماه ۹۳ انتخاب محل‌های جدید در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری آغاز می‌شود.
وی افزود: داوطلبان دقت داشته باشند در این دوره از ثبت نام انتخاب محل تحصیل در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری صورت می‌گیرد و داوطلبان نمی‌توانند رشته محل جدید انتخاب کنند.
علوی فاضل در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه در این دوره از انتخاب محل‌های جدید چه تعداد رشته در محل‌های جدید معین شده است، اظهار داشت: در این دوره از انتخاب محل‌های جدید ۳۰۰رشته جدید کار‌شناسی ارشد و دکتری معین شده است که داوطلبان می‌توانند با انتخاب این رشته‌ها در محل‌های جدیدانتخاب خود را انجام دهند.
وی تصریح کرد: داوطلبان در این دوره از انتخاب محل‌های جدید مهلت دارند به مدت یک هفته انتخاب‌های خود را انجام دهند و در هفته بعد نتایج اعلام می‌شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    تو سایت که انتخاب رشته ارشد وجود ندارد.انتخاب رشته دکتری هستش.
    کی انتخاب رشته ارشد شروع میشه؟
    با تشکر

    1. سلام.قرار بود شنبه انتخاب رشته باشد که به دلایل نامعلوم به تعویق افتاد.اگر خبر جدیدی اعلام شود در سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا