اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد برق 93 / کارنامه

با سلام و خسته نباشید خدمت مهندسان عزیز ، انشاا.. همه دوستان به نتیجه دلخواهشون رسیده باشند!
 
http://78.109.199.228/Login/510749470/1393/Arshad
http://78.109.199.197/Login/835174514/1393/Arshad
http://78.109.199.228/Login/847492888/1393/Arshad
http://78.109.199.228/Login/749245425/1393/Arshad
http://78.109.199.228/Login/119399992/1393/Arshad

 

با توجه به اعلام نتایج نهایی ، تقاضا می شود برای استفاده داوطلبان آینده و راهنمایی در مورد تکمیل ظرفیت،لطفا درصد ها،نمرات کل و آخرین نفر،رتبه در انتخاب و آخرین نفر ، دانشگاه قبولی خود را در قسمت نظرات قرار دهید یا تصویر کارنامه خود را به ایمیل bargharshad (at) ymail.com ارسال نمائید.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۵۷ دیدگاه ها

  1. ممنون از راهنماییتون

    درصدهای من در سال گذشته

    زبان تخصصی انگلیسی ۱۰
    ریاضیات مهندسی ۳/۴
    مقدمه ای بر فیزیک و مهندسی ‍پزشکی ۱۱/۷
    سیگنال و سیستم ۵-

    مابقی دروس سفید

    وضعیت پذیرش: قبول عادی
    اولویت انتخابی:اول
    نمره کل :۴۸۷۵
    رتبه کل:۲۵

    1. خواهش میکنم.
      همانطور که خودتان میدونید درصدها و ترازتان را برای امسال باید خیلی بهبود ببخشید تا بتوانید در دانشگاه علوم تحقیقات تهران قبول شوید.
      خوشبختانه در گرایش بیوالکتریک با توجه به مستقل بودن از رشته برق در آزمون آزاد و کم بودن داوطلبان شرکت کننده در این گرایش احتمال قبولی آن بیشتر از گرایش های برق می باشد.
      اما باید به دروس تاثیر گذار در این گرایش توجه نمائید که یکی از مهمترین آنها مقدمه ای بر فیزیک و و مهندسی پزشکی می باشد که درصد بیشتر در این درس تراز شما را تا حد قابل قبولی بهبود خواهد بخشید.دروس سیگنال ، مدار و الکترونیک هم از دروس تاثیر گذار در این گرایش می باشند.در هر کدام که بیس بهتری دارید بیشترین وقت خود را به آن اختصاص دهید.ولی سعی کنید دروسی را منفی نزنید و سفید دادن آن بهتر از منفی زدن آن می باشد و تاثیر زیادی در تراز شما خواهد داشت.
      موفق و موید باشید

  2. با سلام و خسته نباشید

    من امسال در رشته ی بیوالکتریک دانشگاه ازاد واحد تهران مرکز قبول شده ام (نیمسال دوم )

    هفته ی گذشته که برای ثبت نام رفته بودم متاسفانه محیط و سطح علمی دانشگاه و اساتید برام راضی کننده نبود

    با توجه به فرصت ۴ ماه ای که تا کنکور هست (کنکور ازاد ثبت نام کردم تنها انتخاب هم علوم و تحقیقات) اگر از الان شروع کنم احتمال قبولی در دانشگاه علوم تحقیقات وجود دارد؟

    حداقل چند درس رو باید با چه درصد هایی بزنم ممنونم

    1. سلام.درصدها و تراز و رتبه قبولی قبلی خود را اعلام میکردید تا بتوانیم با توجه به سطح تان پاسخ شما را بدهیم.4 ماه فرصت زیادی برای کنکور آزاد می باشد به شرطی که از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.فقط درصدهای شما قبولی تان را مشخص نمیکند و به پارامترهایی نظیر تعداد و سطح داوطلبان شرکت کننده در گرایش و دانشگاه مورد نظر ، ظرفیت دانشگاه ، تراز گرایش و دانشگاه فوق و…بستگی دارد.

  3. سلام. من ترازم توی رشته معماری 5402 شده .توی تکمیل ظرفیت می خوام شرکت کنم رشته شهرهای زیر رو
    :
    1.معماری تهران جنوب
    2.معماری تهران شرق
    3.معماری پردیس
    4.معماری لاهیجان
    ایا امکان قبولی برام هست؟

  4. سلام،استاد ممنونم که پاسخ کامل دادی.
    استاد تست پزشکی رو باید خودم بدم؟ یا اون سازمان معرفی کنه ؟
    یه سوال دیگه اینکه استاد اگه اون دوره رو که شما فرمودید بگذرونم و تست پزشکیم هم مثبت و خوب باشه حتما سازمان هوایی منو برمیداره؟ یا اینکه ازمون استخدامی میگیره؟
    استاد امکان داره پارتی بازی باشه اونجور جاها ؟یا شایسته سالاری هست

    1. سلام.سازمان معرفی میکند،مصاحبه تخصصی و عمومی دارد و صرفا با گذراندن آن دوره ها نمیتوانید وارد این سازمان شوید.معمولا سعی میکنند کسانی را انتخاب کنند که رزومه قوی و دارای تخصص برای قسمت های مختلف را دارند در همین حال ممکن است بعضی هم از شرایط و امتیازاتی که معمولا مشخص است استفاده کنند و در اولویت باشند.بعنوان مثال افرادی که پدرشان در همان سازمان کار میکند یا بازنشسته باشد در اولویت هستند.

  5. با سلام و خسته نباشید

    استاد عزیز بنده لیسانس الکترونیک دارم ، و خیلی زیاد به کار در قسمت های الکترونیک هواپیما و نظامی و موشک و کلا در این زمینه علاقه دارم ،ولی نمیدونم چیکار کنم .
    نه جایی هست این اموزش هارو بدهند و نه شرکتی یا سازمانی که به ما بها بدهند.من میخواستم برم آموزش ببینم و یکسال رایگان کار کنم بعدا اگه خواستن حقوق بدهند حتی به 700 تومن حقوقم راضی ام ولی اصلا ارزش نمیدن.
    ما که نابغه نیستیم و شریف نخوندیم معدلمون هم بالا نیست. بنظرتون باید از علایقمون بگذریم؟ بنظرتون توی اینکار باید حتما از بهترین دانشگاه های تهران فارغ التحصیل شد؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    ضمنا استاد تهران یه دانشگاه هست دانشگاه صنعت هواپیمایی میگه 10 میلیون و 800 هزارتومان بدهید دو سال دوره ببینید مدرک بگیرید بعد استخدام شوید.بنظرتون استاد کلک نباشه مارو سر کیسه کنن؟

    1. سلام.قطعا باید به علاقه تون توجه کنید،پیشنهاد بنده ورود به ارگان های نظامی در زمینه هوافضا ، تعمیرات هواپیما و.. می باشد.

      معماری اویونیک سال قبل در دانشگاه صنعتی اصفهان در مقطع ارشد یکبار پذیرش داشت و امسال دیگر پذیرش نداشت و با توجه به اینکه زیر گرایش برق-الکترونیک ارائه شده بود میتوانست برای شما بسیار مفید باشد و به هدف تان برساند.

      اما یک توضیح کلی در مورد این دانشکده که با توجه به بررسی های انجام شده معتبر می باشد:
      رشته های هواپیمایی داخل ایران چهار تا شاخه دارند: تعمیر و نگهداری هواپیما (Aircraft Maintenance) ، الکترونیک هواپیمایی (Avionic)، مراقبت پرواز (Air Traffic Control)، مخابرات هواپیمایی.

      این چهار رشته تنها در یک مرکز دولتی در داخل آموزش داده میشن که این مرکز با نام دانشکده صنعت هوانوردی کشوری یا مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشوری (Civil Aviation Technology College-CATC) واقع در تهران-میدان آزادی-بلوار معراج هست (نزدیک ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد). سایر مراکزی که این رشته ها رو ارائه میدن، مراکز علمی-کاربردی مثل سماپران تهران، بلدالامین کرمان، بوتیا ماهان کرمان، مراکزی در شیراز و مشهد و… هستند.

      البته دو دوره ی تعمیر و نگهداری و الکترونیک به صورت دوره های دو ساله ی آزاد با هزینه هایی که خود دانشجو می پردازد، در همون CATC هم برگزار میشه.مدرکی که به دوره ی آزاد تعلق می گیرد مدرک سازمان هواپیمایی کشوری با نام B1 برای تعمیر و نگهداری و B2 برای الکترونیک هست که سابق بر این با نام A&P برای تعمیر و نگهداری و E&E برای الکترونیک شناخته می شد. دانشجویان دوره ی آزاد مدرک آکادمیک کاردانی یا کارشناسی دریافت نخواهند کرد،در حالیکه دانشجویان آکادمیک مدرک روزانه یا شبانه دریافت می کنند و همچنین برای دریافت مدرک B1 و B2 هم معرفی می شوند به سازمان هواپیمایی کشوری.

      دوره های آکادمیک از طریق کنکور سراسری وارد CATC می شوند و ابتدا دوره ی کاردانی رو می گذرانند و سپس در صورت شرکت و قبولی در آزمون کاردانی به کارشناسی وارد دوره ی کارشناسی می شوند.ارشد این رشته ها در فضای آموزشی داخل کشور تعریف نشده هست و تنها میشود رشته های مرتبط رو انتخاب کرد.

      *در هر صورت بنده پیشنهاد میکنم وارد هوافضا وزارت صنعت یا سپاه شوید در صورت عدم موفقیت در ورود به ارگان های نظامی به دانشکده فوق مراجعه کرده و پس از اخذ مدرک وارد سازمان هواپیمایی کشور شوید.به تست پزشکی حتما توجه داشته باشید که اگر مشکلی داشته باشید تمام زحمات و هزینه های شما به هدر خواهد رفت ف قبل از رفتن به دوره های فوق از نظر پزشکی خودتان را مورد بررسی قرار دهید و سپس تصمیم بگیرید.

  6. سلام استاد های عزیز جناب دکتر توسلی و دکتر پور کاظم خواستم ازتون تشکر کرده باشم خیلی ممنوم که راهنماییم کردین.همیشه دعاتون میکنم.واقعا استادی به سواد یا تدریس نیست از برخورد های شما ممنونم که از همه لحاظ نمونه و استاد اید، ممنونم بابت محبت هاتون انشالله هرچی که از خدا میخاید بهتون بده.

  7. سلام،ممنوم که پاسخ دادید.استاد اگه امکانش هست زود پاسخ بدید چون فردا اخرین روز تکمیل ظرفیته.

    لیسانسم دانشگاه ازاد تبریز الکترونیک خوندم(دروس الکترونیک و فیزیک الکترونیک و مدار مخابراتی نمراتم معمولی بودن تقریبا 15 به بالا.) .
    ولی به کنترل هم علاقه ی زیادی دارم.درس کنترل خطیم دوره لیسانس خیلی ضعیف بودم 11.5 گرفتم ولی کنترل صنعتی رو اختیاری گرفتم با16 پاس کردم سیگنال هم خوب بودم با15 پاس کردم.سازمان فنی حرفه ای هم با نمره عالی 6ماه دوره کنترل و ابزار دقیق دیدم.بنظرتون نمیتونم کنترل بخونم؟

    1. سلام.البته صرفا نمره زیاد نمیتونه کمک تون کنه چون ممکن است استادی در نمره دادن دست بالا امتحانات را تصحیح کند و استاد دیگر سخت گیرانه تر باشد.به هر حال گرایش کنترل در مقطع ارشد بیشتر مباحث ریاضی و مخصوصا ریاضی کاربردی را دارد و پیشنهاد میکنم حتما معرفی گرایش کنترل را در لینک زیر مطالعه نمائید:
      http://www.bargharshad.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D8%8C%D8%B3%D8%B1%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE-4/

  8. سلام جناب مهندس پور کاظم عرض خسته نباشید خدمت شما استاد محترم دارم.

    استاد عزیز من قدرت تهران غرب قبول شدم.به قدرت علاقه ای ندارم میخام عوضش کنم به کنترل یا الکترونیک.استاد بنظرتون به مشکل برخورد نکنم؟ استاد میدونید تهران مرکز خوبه یا تهران غرب؟

    1. سلام.گرایش کارشناسی شما چی بوده؟همان گرایش کارشناسی تون را انتخاب کنید تا مشکل خاصی پیش نیاد،علاقه مندی در انتخاب گرایش بسیار مهم هست و تغییر گرایش اگر با تحقیق و اطلاعات دقیق و کامل باشد مشکل خاصی ندارد.یکی از معیار های انتخاب شما مراجعه به دروس کارشناسی مربوط به هر گرایش باشد،مثلا اگر الکترونیک شما خوب بوده و علاقه مند بودید میتوانید گرایش الکترونیک را انتخاب کنید اگر به دروس سیگنال سیستم و مخابرات علاقه مند بودید و در این دروس نمره خوبی کسب کرده اید پس میتوانید در گرایش مخابرات موفق باشید،البته با بررسی دروس ارشد گرایش ها و زمینه های تحقیقاتی-پژوهشی و بازار کار آنها هم باید دقت شود.
      تهران مرکز کمی بالاتر از تهران غرب هست.

  9. سلام مهندس
    متاسفانه اشتباه کردم تویه انتخاب محل دانشگاه , میخواستم بدونم امسال علاوه بر این مرحله از تکمیل ظرفیت مثل سال گذشته تکمیل ظرفیت مهر ماه هم هست ?

    1. سلام.امکان انتخاب رشته مجدد دارید!به احتمال زیاد برای بهمن ماه تکمیل ظرفیت خواهد بود!

      پس از انتخاب رشته/شهر و دریافت شناسه انتخاب رشته امکان تغییر رشته /محل های انتخابی وجود ندارد لاکن داوطلب می تواند نسبت به انتخاب رشته مجدد اقدام نماید دراین صورت آخرین انتخاب رشته فرد ملاک عمل قرار خواهد گرفت و انتخاب های قبلی وی حذف خواهد شد.

  10. سلام، کنترل علوم تحقیقات رتبه ١ شدم
    ایا تخفیف یا شرایط خاصی برای ثبت نامم قائل میشن؟
    هبنظرتون بین این دانشگاه و کنترل شبانه امام خمینی قزوین کدوم رو برم؟

    1. سلام.سال های قبل برای ترم اول تخفیفی در نظر میگرفتند ولی امسال ممکن است این مورد حذف شده باشد.اگر تخفیف داشته باشید خودشان اعمال می کنند.
      دانشگاه امام خمینی (ره) شاید در بین دانشگاه های دولتی مطرح نباشد ولی حداقل مدرک دولتی ارزش بالایی نسبت به مدرک آزاد دارد و حتی میخواهد بهترین واحد دانشگاه آزاد یعنی علوم تحقیقات تهران باشد.دانشگاه امام خمینی (ره) را انتخاب کنید بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا