اخبار کنکور و دانشگاه

نتایج 4 آزمون دانشگاه آزاد در 4 روز از 17 شهریور تا 20 شهریور اعلام می‌شود

مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از فردا نتایج آزمون کارشناسی ارشد اعلام می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه از امروز ساعت 15 نتایج کارشناسی ارشد برای ما مشخص می‌شود داوطلبان می‌توانند از صبح فردا نتایج آزمون را مشاهده کنند.
علوی فاضل تصریح کرد: در روز دوشنبه 17 شهریور نتایج کارشناسی با آزمون و بدون آزمون، سه شنبه 18 شهریور نتایج دکتری، چهارشنبه 19 شهریور نتایج کارشناسی ارشد و پنج شنبه 20 شهریور نتایج آزمون پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه وضعیت سهمیه دانشجویان به چه صورت مشخص می‌شود اظهار داشت: سهمیه دانشجویان در تمام مقاطع از دیروز اعلام شد و میزان این سهمیه را نیز داوطلبان می‌توانند همزمان با مشخص شدن نتایج مشاهده کنند.مجتبی علوی فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: نتایج دوره های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد از دوشنبه هفته جاری اعلام می شود. سپس نتایج مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و در نهایت نتایج پذیرشهای پزشکی، اعلام می شود.

وی درباره ظرفیت پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، اظهار داشت: در مقطع دکتری بین 8 تا 10 هزار نفر و در مقطع کارشناسی ارشد 12 هزار نفر به ظرفیت پذیرش پیشین اضافه شده است.

به گفته معاون سنجش و پذیرش دانشجو، ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد بدون محدودیت است و در کل برای دوره های با آزمون و بدون آزمون، 820 هزار ظرفیت خالی اعلام شده است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا