اخبار کنکور و دانشگاه

وعده دانشگاه آزاد برای همکاری با غیرانتفاعی‌ها/ پر شدن صندلی‌های خالی

علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاههای غیردولتی برای هر رشته 25 نفر در نظر گرفته شده است.

وی درباره یک وعده وزارت علوم و قول دانشگاه آزاد در خصوص تنظیم ظرفیت پذیرش دانشجو، اظهار داشت: در صورتی ظرفیتهای دانشگاههای غیردولتی افزایش می یابد که وزارت علوم به یک وعده خود عمل کرده باشد. این وزارتخانه قول داده که برای دانشگاه آزاد ظرفیتی معادل ظرفیت دانشگاههای غیردولتی در نظر گیرد.

رئیس اتحادیه دانشگاههای غیردولتی، ادامه داد: در صورتی که وزارت علوم برای هر کلاس دانشگاه آزاد در مقطع ارشد 60 دانشجو اختصاص دهد، کمبود دانشجو در غیردولتیها برطرف می شود.

به گفته آهون منش، این وعده با حضور رئیس دانشگاه آزاد و در جلسات ساماندهی ظرفیت دانشگاهها در وزارت علوم مطرح و مقرر شد این دانشگاه بر اساس چارچوب وزارتخانه عمل کند و قول همکاری داد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا