اخبار کنکور و دانشگاه

آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از فردا

مشاورعالی سازمان سنجش گفت:‌ کارت شرکت و برگ راهنمای آزمون ورودی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 پیام نور از فردا سه شنبه 11 شهریور روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مشخص شده نسبت به دریافت کارت و برگه راهنما اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد تعداد داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: به طورکلی 78 هزار و 931 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 37 هزار و 265 نفر زن و 41 هزار و 666 نفر مرد هستند. به طور کلی 7750 نفر از طریق این آزمون پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: 62 هزار و 635 داوطلب در گروه علوم انسانی، 3105 داوطلب در گروه علوم پایه، 8838 داوطلب در گروه فنی و مهندسی، 950 داوطلب در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 3403 داوطلب در گروه هنر ثبت نام کرده‌اند.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: اطلاعات تکمیلی سازمان در مورد آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون از دیروز 9 شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و در نشریه پیک سنجش که امروز 10 شهریور منتشر می‌گردد هم ذکر شده است.

توکلی از برگزاری این آزمون در صبح جمعه 14 شهریور خبر داد و افزود: این آزمون در 92 شهرستان و 113 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آن از 8:30 صبح آغاز شده و درهای حوزه راس ساعت هشت صبح بسته می‌شوند؛ لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل آزمون حاضر باشند.

وی تاکید کرد: هر داوطلب باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه را در جلسه آزمون به همراه داشته باشد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا