اخبار کنکور و دانشگاه

ایجاد رشته‌های جدید و راه‌اندازی واحد علوم و تحقیقات گرمسار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در این جلسه درخصوص جابجائی اعضای هیأت علمی واحدها، پذیرش دانشجو، مشکلات نرم‌افزار سیدا 4، تدوین رشته‌های جدید، نقل و انتقالات، بودجه پژوهشی واحدها، مراکز تحقیقاتی، هماهنگ‌سازی منابع و آزمایشگاه‌های استان، شرکت‌های دانش‌بنیان، بودجه فرهنگی، تعاونی مصرف، کسب درآمدهای غیرشهریه، دوره‌های ضمن خدمت، فرهنگ‌سازی دانشگاهی، پیگیری اخذ رشته‌های جدید و راه‌اندازی واحد علوم و تحقیقات و برقراری عدالت بین کارکنان تبادل‌نظر شد.

در این جلسه معاونان دانشگاه مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوئی، فرهنگی و اداری مالی مطرح و درخصوص راه حل‌های پیشنهادی تبادل‌نظر کردند.

دکتر غلامحسن واعظی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این جلسه با حضور در نشست هیأت رئیسه واحد گرمسار با تاکید بر تعاون و دوری از غیبت و نگاه جزیره‌ای خاطرنشان کرد: نگاه هم‌افزایی، همدلی و مشارکت در مجموعه باعث رشد و توسعه واحدهای دانشگاهی می‌شود.

وی بر دقت در بخشنامه‌های ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه و نتیجه برگزاری کارگاه‌های ضمن خدمت استادان و کارکنان و لحاظ کردن در ارتقای آنان تاکید کرد و با توجه به سخنان دکتر میرزاده مبنی بر نامگذاری دهه چهارم دانشگاه به عنوان دهه تحول و همچنین مشکلات، مسائل و تهدیدهای پیش روی دانشگاه، خواستار ایجاد این تحول در پرسنل واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان قول مساعد خود را درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی بویژه در خصوص اخذ رشته های جدید و راه‌اندازی واحد علوم و تحقیقات اعلام و درخصوص راه‌اندازی شورای ICT و رفع مشکلات نرم‌افزار آموزشی سیدا 4 و ایجاد کارگاه‌های زودبازده با توجه به امکانات هر واحد دانشگاهی مطالبی ایراد کرد.

دکتر مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم در این دیدار بر مشارکت استادان دانشکده‌های مختلف  و همکاری با پژوهش واحد و اخذ طرح‌های برون دانشگاهی تاکید کرد و گفت: شناخت دکتر واعظی از دانشگاه‌های استان سمنان و انتصاب وی به عنوان معاون هماهنگی می‌تواند در پیشرفت این استان سهم بسزایی داشته باشد.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا