اخبار کنکور و دانشگاه

ایجاد ۴ رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش گروه دانشگاهی اختری با اعلام این خبر گفت: در پی درخواست دانشگاه صنعتی کرمانشاه از شورای گسترش آموزش عالی و وجود ظرفیت تدریس این رشته‌ها در دانشگاه، این شورا با ایجاد این رشته ها و پذیرش دانشجو از مهر ماه 93 موافقت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه توسعه پنج سال آتی دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: در سطح دانشگاه، تیمی برای گسترش رشته ها تشکیل شده که برابر برنامه ریزی های به عمل آمده در حال حاضر علاوه بر اخذ مجوز جذب 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی برق قدرت و مهندسی شیمی که به تصویب شورای گسترش رسیده، ترم آینده در رشته های علوم کامپیوتر و فیزیک مهندسی نیز پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با نهایی شدن مراحل تصویب رشته های طرح شده از سوی دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی، در آینده نزدیک شاهد گسترش کمی و کیفی قابل قبولی برای توسعه این دانشگاه جوان باشیم.

دانشگاه صنعتی کرمانشاه، از بهمن سال 1386 با پذیرش 130 دانشجو در دو رشته مهندسی برق و مهندسی شیمی در شهر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در رشته های مهندسی برق (قدرت)، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک در دانشکده انرژی و همچنین مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر (سخت افزار) و مهندسی مخابرات در دانشکده فناوری اطلاعات نزدیک به 1158 دانشجوی شاغل به تحصیل دارد.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا