اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت نام آزمون دوره‌های کاردانی فنی حرفه‌ای از یکشنبه آغاز می‌شود

ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از یکشنبه 4 خردادماه آغاز می‌شود.

  به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهی  ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از یکشنبه 4 خردادماه آغاز می‌شود و تا دهم خرداد نیز به پایان می‌رسد.

بر اساس این گزارش، تمام داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرط مندرج در اطلاعیه‌ای که در روز 15 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روزهای 15، 22 و 29 اردیبهشت نیز منتشر شده است، هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در روز جمعه 24 مردادماه برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون وبرگ راهنمای مربوط نیز از روز سه شنبه 21 تا پنج شنبه 23 مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

براساس ضوابط پذیرش در این دوره از 41 کدرشته امتحانی به شرح مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش پذیرش است که در 25 کدرشته از طریق آزمون و 16 کدرشته بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) صورت می‌گیرد.

بدیهی است، داوطلبان متقاضی هر یک از رشته‌ها اعم از با ازمون یا بدون آزمون لازم است در زمان مقرر یعنی از 4 خرداد تا دهم خرداد برای ثبت نام اقدام کنند.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا