سخن مشاورمشاوره حضوری و تلفنیمشاوره رایگانمطالب ویژه سایت

شروع برنامه ریزی برای مطالعه کنکور ارشد از دی ماه

با سلام خدمت شما داوطلب گرامی که هنوز مطالعه برای کنکور ارشد را بطور جدی شروع نکرده ای و هنوز در این مانده ای که آیا من هم اگر بخواهم و بخونم می تونم یکی از دانشگاههای خوب تهران رو بیارم و یا نه

با خیلی از داوطلبا که صحبت می کنی هنوز دارند به این فکر می کنند که آیا اگر از فلان روز شروع کنند می تونند موفق بشوند و یا نه

به نظرم خیلی خنده دار و مضحک هست که شما به جای اینکه بطور جدی شروع کنی هنوز داری به این فکر میکنی که قبول میشی یا نه

بله اگر همینطور پیش بری و بشینی ببینی میشه یا نمیشه مطمعناا نمیشه

خلاصه این گله ای بود که من از خیلی از این داوطلبا داشتم که خواستم اینجا بیان کنم که بدونن الان ما در اواخر دی ماه هستیم و در این زمان شما که هنوز بطور جدی شروع نکرده ای باید به خودن بجنبی و خیلی سریع با یک برنامه ریزی درست شروع کنی.

لطفا وقتی درس میخوانید افکار منفی را از خودتان دور کنید و سعی کنید به تنها چیزی که فکر می کنید فکر کردن به دانشگاه مورد علاقه اتان باشد همین و بس.

پس این را بدانید که برای قبولی در سخت ترین رشته و دانشگاه  نیز هنوز زمان دارید به شرط اینکه اول از همه خودتان بخواهید از این فرصت های طلایی باقیمانده  تا کنکور ، به خوبی استفاده کنید و دوم اینکه با یک برنامه ی حرفه ای و اصولی پیش بروید و دیگه زمان را به بهانه های مختلف از دست ندهید.

بین رتبه ات در کنکور امسال چی میشه اگه واقعا این چند ماه و  نیم باقیمانده رو سفت و سخت بچسبی به درس خوندن و  با یک برنامه منطقی و اصولی درس بخونی خیلی راحت میتونی در هر درسی حداقل ۵۰% بزنی و آنوقت بیا و ببین دانشگاه و رشته مورد علاقه ات همینه یا باید بیشتر براش زحمت بکشی و یک سال دیگه تلاش کنی.

نکته ای باید برای شروع کردن در این زمان داشته باشد اینست که وقت خود را نباید صرف جزوهای طولانی و کتاب های خیلی حجیم کنید بلکه با یک مشاوره و رتبه برتر صحبت کنید و از او بخواهید که بهترین منابع که می توانند خیلی سریع شما را به مرحله جمع بندی برسونند بهتون پیشنهاد بدن .

برای بررسی بهترین منابع کنکور و بهترین برنامه ریزی که می تواند در این زمانهای باقیمانده تا کنکور سطح شما را بالا برده و شما را به بقیه داوطلبان و یا جلوتر از بقیه برساند می توانید ابتدا در طرح مشاوره رایگان برق ارشد ثبتنام کنید  بنده تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در این طرح بتوانم به شما کمک کنم و نزدیک ترین راه را به شما نشان دهم تا دیگر بهانه ای برای شروع  نکردن نداشته باشید .

به امید موفقیت تمام کسانی که در این راه تلاش می کنند

محیسنی

مهندس عاطفه محیسنی

فارغ التحصیل مهندسی برق قدرت از دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه 12 گرایش الکترونیک قدرت در کنکور 97

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا