خدمات و محصولات با تخفیف ویژهخدمات ویژه سایت

تخفیف ویژه محصولات به مناسبت هفتمین سال فعالیت برق ارشد (تمدید شد)

29 بهمن هفتمین سال فعالیت برق ارشد

با سلام و احترام

۲۹ بهمن ماه ۹۶ یعنی خاطرات ۷ سالی که با داوطلبان و دانشجویان کنکوری ارشد و دکتری طی شد که حال هر کدام از آنها در داخل و خارج از کشور مشغول در کنار هم قرار دادن پازل های سخت زندگی هستند ، برای تک تک این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم ، در این ۷ سال هم تجربه کسب کردیم و هم تجربه اندک مان را انتقال دادیم ، امیدوارم وقت و انرژی که طی این سال ها شبانه روزی و بی منت صرف داوطلبان و دانشجویان عزیزم شد که همگی حاصل زحمات کل گروه برق ارشد بوده ، مثمر ثمر واقع شده باشد. در این سال ها به لطف خداوند با تلاش تک تک اعضای گروه و همت خود داوطلبان و دانشجویان عزیزم به اهداف و موفقیت های خوبی رسیده اند. امیدوارم هر ساله به این موفقیت ها افزوده شود و شاهد به ثمر رسیدن تلاش ها و زحمات شما عزیزان باشیم ، به همین مناسبت تخفیف ویژه ای را برای تهیه فیلم های آموزشی که اساتید ما زحمات زیادی برای تدریس با کیفیت آنها کشیدند ، در نظر گرفتیم. امیدوارم بتوانید با استفاده از این فیلم های آموزشی و با تلاش و کوشش خودتان به آنچه که برایش برنامه ریزی کرده اید ، برسید.

جهت تهیه این فیلم ها با تخفیف ویژه به قسمت فروشگاه برق ارشد مراجعه نموده و پس از اضافه کردن محصولات مورد نظر خود به سبد خرید در قسمت کوپن کد تخفیف bahman29 را وارد نمایید. لازم به ذکر است که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۶ میتوانید از این تخفیف ویژه استفاده نمایید.

🔴 با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان مبنی بر تمدید مهلت استفاده از تخفیف ویژه فیلم های آموزشی ، این تخفیف تا آخر هفته( ۴ اسفند ماه) تمدید شد. این تاریخ تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

فروشگاه برق ارشد و درج کد تخفیف: bahman29 در قسمت کوپن
🌐 www.bargharshad.ir/shop

📌 مهلت استفاده فقط تا ۴ اسفند ماه

با آرزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا