اخبار کنکور و دانشگاه

راه‌اندازی ۳۵ رشته تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

دکتر ورهرام رشیدی تصریح کرد: برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت برای اساتید و کارکنان به منظور توانمندسازی نیروی انسانی، تکریم ارباب رجوع، ارزیابی سرفصل دروس و خدمات آموزشی و پیگیری توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی برخی از برنامه‌های آتی معاونت آموزشی واحد تبریز است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با اشاره به اعضای هیأت علمی در این واحد گفت: هرم هیأت علمی در حال اصلاح است و نسبت استادیار و مرتبه‌های بالا‌تر به مربی در سال 92 به 56 درصد رسید که برای اولین بار در طول تأسیس واحد تبریز از سال91 به بعد شاخص فوق از مرز 50 درصد گذشته است و امید می‌رود در سه، چهار سال آینده این نسبت به70 درصد برسد.

رشیدی با اشاره به رشته‌های جدیدالتاسیس در سال گذشته گفت: در سال گذشته 11 رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد، یک رشته دکترای حرفه‌ای و سه رشته در مقطع کار‌شناسی ناپیوسته به رشته‌های واحد تبریز افزوده و به تصویب رسیده است و 35 رشته نیز در مقاطع دکترای تخصصی، کار‌شناسی ارشد و کار‌شناسی در دست اقدام است.

وی افزود: تسلط بر دروس و آشنایی با مهارت‌های تدریس، اخلاق و رفتار شایسته، نظم و توانایی در مدیریت کلاس، داشتن مهارت ارزیابی و سنجش نیز برخی از ویژگی‌های یک استاد خوب است که باید مورد توجه اساتید باشد.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا