اخبار کنکور و دانشگاه

سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری را برگزار می‌کند

به گزارش گروه دانشگاه به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری موسوم به INOTEX2014 توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در روز‌های دوم تا چهارم خرداد 93 در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری شرکت‌های ایرانی و همچنین شناسایی توانمندی‌های دیگر کشورها در حوزه فناوری‌های نو و تبادل آن برگزار خواهد شد، شرکت‌های خارجی و داخلی به ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری در حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، گاز و پتروشیمی، اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های هوشمند، زیست فناوری، نانو فناوری، انرژی‌های نو، هوافضا، تجهیزات پزشکی، زمین‌شناسی و مواد جدید می‌پردازند.

برپایه این گزارش، به‌منظور تسهیل فرایند تبادل و انتقال فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری حمایت‌های ویژه‌ای را از قراردادهای تبادل فناوری و همچنین قراردادهای فروش محصولات فناورانه ایرانی به طرف‌های خارجی انجام می‌دهد.

شایان ذکر است، دو دوره گذشته این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان روسیه، اوکراین و بلاروس در سال‌های 90 و 91 در تهران برگزار شد.

شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، شرکت‌های فناور خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در داخل کشور می‌توانند برای ثبت‌نام و اختصاص غرفه به نشانی اینترنتی www.inotex.com مراجعه یا با دبیرخانه نمایشگاه به شماره 76250284 تماس بگیرند.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا