اخبار کنکور و دانشگاه

بازنگری دروس کارشناسی فنی و مهندسی در سال ۹۵

رئیس گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی وزارت علوم گفت: بازنگری برنامه های درسی مقطع کارشناسی دوره های فنی و مهندسی دانشگاه ها از امسال آغاز می شود.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق مصوبه وزارت علوم در مقطع کارشناسی برنامه های درسی نباید عمر بیش از ۵ سال داشته باشند که براین اساس بازنگری دروس کارشناسی فنی و مهندسی از امسال آغاز می شود.

وی افزود: برنامه های درسی فنی و مهندسی دانشگاه ها در مقطع کارشناسی مربوط به سال ۸۹ به بعد هستند که براین اساس روند بازنگری این دروس از امسال شروع خواهد شد.

رئیس گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی وزارت علوم تصریح کرد: در میان برنامه های درسی، یک برنامه درسی فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی وجود دارد که عمری بیش از ۵ سال دارد که این برنامه درسی نیز به زودی بازنگری می شود.

رهایی گفت: بازنگری برنامه های دروس تحصیلات تکمیلی فنی و مهندسی دانشگاه ها به اتمام رسیده و بخشی از این برنامه از سال ۹۴ اجرایی شده و بخشی دیگر نیز در سال جاری اجرا می شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید
    میشه به متن کامل پایان نامه های ارشد و دکتری دانشگاه های تهران دسترسی داشت؟من خودم تهران درس میخونم. اگه میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور.سایت ایران داک هم که متاسفانه نمیشه ازش استفاده کرد فقط چند صفحه اولو میده.
    ممنون

    1. سلام، تنها راهش اینه که برید کتابخونه مرکزی دانشگاه و از اونجا pdf پایان نامه ها رو ببینید یا اینکه برید پایان نامه رو از استاد راهنما دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا