اختصاصی سایتسخن مشاور

برای افزایش ساعت مطالعه تدریجی عمل کنید

🔴برای افزایش ساعت مطالعه تدریجی عمل کنید

🔺وقتی از داوطلب می‌پرسیم خوب درس بخوانیم یا زیاد درس بخوانیم، سریع می‌گویند: “خوب درس بخوانیم!”

🔺اما واقعیت چیز دیگری است. شما باید هم خوب درس بخوانید و هم این‌که زیاد درس بخوانید و اتفاقاً اول باید زیاد درس بخوانید.

🔺خوب درس خواندن زمانی شکل می‌گیرد که ابتدا به اندازه‌ی کافی درس بخوانید.

🔺پس اگر می‌خواهید موفق‌تر باشید باید تلاش خود را زیادتر کنید و ساعت مطالعه‌ی خود را افزایش دهید. با این کار می‌توانید کارهای بیش‌تری انجام دهید و در نتیجه کیفیت مطالعه‌ی شما هم بیش‌تر می‌شود و به عبارتی خوب هم درس خوانده‌اید.

🔺اما افزایش ساعت مطالعه و زیاد درس خواندن کار ساده‌ای نیست و نیاز به تمرین دارد.

💢اگر “تلاش و سخت‌کوشی” را هم یک درس در نظر بگیریم، سعی کنید آهسته آهسته ساعت مطالعه‌ی خود را افزایش دهید؛ مثلاً هفته‌ای ۲ تا ۳ ساعت و روزی یک‌ربع تا نیم‌ساعت. با این کار می‌توانید به تداوم سخت‌کوشی‌تان امیدوارتر باشید.

⭕️بعضی از داوطلبین وقتی می‌خواهند ساعت مطالعه‌ی خود را زیاد کنند، یک‌دفعه این کار را انجام می‌دهند و زود خسته می‌شوند. تلاش خود را آهسته و پیوسته بیش‌تر کنید و فراموش نکنید که افزایش ساعت مطالعه نیاز به تمرین دارد.

✅ #آموزش و #مشاوره_رایگان #رتبه_های_برتر ارشد و دکتری👇
🎓 @BarghArshad
🌐 BarghArshad.ir

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام من دیپلم فنی دارم و در حال حاضر دانشجوی رشته ی گیاهپزشکی(کاردانی) دانشکده سراسری کشاورزی هستم میخواستم در کنکور و محاسبه ی دانشگاه امام حسین شرکت کنم تا عضوی از نظام مقدس جمهوری اسلامی شوم ولی به دلیل اینکه از رشته های فنی پذیرش وجود نداره نمیتوانم. و تصمیم گرفتم که تغییر رشته بدم و میخواهم به صورت غیر حضوری دیپلم انسانی را اخذ کنم تا وارد دانشگاه شوم. سوالم این است: آیا من میتوانم با مدرک کار دانی رشته ی گیاهپزشکی در کنکور شرکت کنم (که اکثر دانشگاه ها آن را به عنوان پیش دانشگاهی رشته های نظری به حساب می آورند) و یا خیر حتما باید دیپلم انسانی بگیرم. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر امیر حسین مظاهری.

    1. سلام
      پذیرش با مدرک کاردانی و آن هم در این رشته در این دانشگاه شدنی نبود، چرا که این رشته در آن تدریس نمی شود.
      شما در رشته های علوم انسانی در مقطع کارشناسی و همچنین مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد برای پذیرش برای مقاطع بالاتر می توانید اقدام کنید.
      سربلند باشید.

      1. یعنی من الان نمیتوانم با مدرک کاردانی فنی(گیاهپزشکی) در کنکور دانشگاه امام حسین شرکت کنم. یعنی با این رشته که انتخاب کردم ،برای دانشکده های افسری قطع الطریق شده ام!

      2. و همچنین آیا با این مدرک میتوانم به رشته های موجود در دانشگاه امام حسین کنکور بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا