اخبار کنکور و دانشگاه

دانشجو در فضای بدون نشاط عملکرد مطلوبی نخواهد داشت

 معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه وقتی فضای دانشگاه با نشاط نباشد، دانشجو نیز نمی تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد، بر برگزاری منظم المپیادهای ورزشی دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه ها باید با نشاط دانشجویی همراه باشد گفت: با تقویت ورزش دانشجویی می توانیم دانشجویانی سالم تر و شاداب تری داشته باشیم و ورزش عاملی بسیار مهم در شادابی و نشاط دانشگاه ها است.

معاون وزیر علوم اظهارکرد: در طول هشت سال گذشته توسعه خوبی در بخش تربیت بدنی وزارت علوم داشتیم و با سه بازوی اصلی این بخش یعنی اداره کل تربیت بدنی، فدراسیون ورزش های دانشگاهی و پژوهشگاه تربیت بدنی شاهد پیشرفت هایی در این بخش بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد تعامل میان این سه بخش در دوره جدید بیشتر و بهتر شود و هماهنگی این سه مجموعه می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش دانشگاهی داشته باشد.

صدیقی افزود: بخش اعظم توسعه علمی و پیشرفت دانشگاه ها نیازمند حضور انسان های توانا و با نشاط است و بر این اساس ورزش نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می کند.

معاون وزیر علوم با اشاره به این که امکانات مورد نیاز در اداره کل تربیت بدنی محدود است از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست به تقویت ورزش دانشجویی نگاه ویژه ای داشته باشند.

رییس سازمان امور دانشجویان با تجلیل از خدمات محمد کشتی دارمدیرکل سایق تربیت بدنی سازمان امور، محمد پورکیانی رابه عنوان مدیرکل جدید اداره تربیت بدنی این سازمان منصوب کرد.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا