اخبار کنکور و دانشگاه

دانشگاه شریف از قطع درختان جنگل صرف نظر می کند

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران،
بنا بر این گزارش در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد آماده است که:
 ما بر این باوریم که با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و روابط عمومی الکترونیک جایگزین روش‌های سنتی در جهان گشته است. لذا روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با مصرف هر چه کمتر کاغذ در مراوداتش و جایگزین کردن کاغذهای بازیافتی و بالاخص تبلیغات الکترونیکی و فضای مجازی، گامی هرچند کوچک در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست برداشته است.
لذا، انتشار نشریات و خبرنامه‌های این مرکز به صورت چاپ شده متوقف و تمامی نشریات به صورت الکترونیکی و از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف (اپلیکیشن موبایل)، درج در وب سایت رسمی دانشگاه و ارسال ایمیل در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
همچنین روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف اعلام می‌دارد که از این پس مواردی چون؛ ارسال اخبار به خبرگزاری‌ها، دعوت از خبرنگاران محترم و ارسال بیانه‌ها و… تنها از طریق درج در وب سایت رسمی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس www. sharif. ir و ارسال ایمیل به خبرگزاری‌ها و رسانه‎‌ها اطلاع رسانی می‌گردد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا