اخبار کنکور و دانشگاه

امکان ادامه تحصیل برگزیدگان مسابقات روبوکاپ آزاد ایران فراهم شد!

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رتبه های اول تا سوم مسابقات روبوکاپ آزاد ایران به عنوان استعدادهای درخشان معرفی و از امتیازات آن بهره مند می شوند و تسهیلاتی برای ادامه تحصیل آنان در مقاطع بالاتر فراهم خواهد شد.

ابراهیم واشقانی فراهانی در حاشیه بازدید از مسابقات روبوکاپ آزاد ایران 2014 گفت: ارایه تسهیلات ویژه به رتبه های برتر این مسابقات با توافق دانشگاه آزاد و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و به منظور حمایت از استعدادهای درخشان حوزه روباتیک صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات روبوکاپ فرصتی فراهم کرد تا دانشگاه آزاد اسلامی توانایی های خود را درجامعه بین المللی به نمایش بگذارد.

واشقانی ارتقای توانایی و اعتماد به نفس دانشجویان در عرصه رقابت های علمی را از دیگر دستاوردهای این مسابقات برشمرد.

وی درمورد ویژگی های این مسابقات گفت: رقابت ها در گروه های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و از سطح آسان تا بسیارسخت برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یادآور شد: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر داریم سطح علمی این مسابقات را ارتقا دهیم تا به عنوان مسابقات تراز اول در سطح بین المللی معرفی شود.

نهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران از چهارشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده است.

در این دوره از مسابقات که تا جمعه، 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت 388 تیم از 22 کشور جهان شامل 340 تیم ایرانی و 48 تیم خارجی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا