آموزش و دانلود نرم افزارهای تخصصی

آموزش MATLAB مقدماتی

با سلام خدمت دانشجویان دوستدار رشته محبوب برق

از امروز قصد دارم سری جدیدی از آموزش متلب رو در سایت ارشد قرار بدهم تا تمامی کاربران به طور خود آموز بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند. امیدوارم که دوستان دیگه ای که می خواهند از این مطالب استفاده کنند حتما لینک بدند یا لا اقل اسم سایت رو در منابع خودشون ذکر کنند.

غرض نقشی است کز ما باز ماند/ که هستی را نمی بینم بقایی

مگر صاحبدلی روزی به رحمت/ کند در کار درویشان دعایی

چند جلسه ابتدایی بحث را به نصب نرم افزار و چرایی استفاده از آن اختصاص می دهم و سپس به آموزش کد نویسی و رسم نمودار در متلب که بدون شک بعد از قبول شدن شما در ارشد برق در تمامی گرایش ها آن نیاز مبرمی  بدان خواهید داشت.

محیط آموزش بسیار خود مانی و دوستانه خواهد بود و سعی بر آن است که حتی دوستانی که آشنایی چندانی با کد نویسی و حتی کامپیوتر! ندارند بتوانند از این مطالب استفاده کنند.

دوستان دیگری که کمی تخصص دارند می توانند صبر کنند تا جلسات ابتدایی را بگذرانیم سپس به جمع ما بپیوندند

بقیه دوستانی هم که متخصص ترند بنده را راهنمایی کنند که به شدت به راهنمایی هایشان محتاجم

نصب نرم افزار

1- ابتدا به بازار رفته و یکی از گران ترین نرم افزار های دنیا را با قیمت فقط 99 سنت ! بخرید! متاسفانه یا خوشبختانه در کشورمان حق تالیف و کپی رایت رعایت نمی شود 🙁

2- آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید زیرا بسیاری از فایل های کرک و غیره در هنگام اعمال، در ویندوز و فایل ها تغییراتی را اعمال می کنند که برنامه های آنتی ویروس آنها را ویروس شناسائی می کنند ولی این فایل ها ویروس نبوده و فایل هایی هستند که اجرای آنها برای نصب کامل برنامه ها لازم می باشد.لذا حتما به این مورد توجه داشته باشید. ( در زیر مراحل غیر فعال کردن تعدادی از آنتی ویروس ها به صورت تصویری برای کمک به شما نشان داده شده است.)

12993650506637612610

غیر فعال سازی نود:

94359480712858797521

3- سپس دی وی دی را درون دی وی دی رام خود بگذاریم و اندکی بعد منتظر شوید تا اتوران عمل نماید.

4- مراحل زیر را یکی یک انجام دهید تا نرم افزار نصب شود.

34945947588757498692

5- خوب حالا نرم افزار شما نصب می شود نصب متلب معمولا زیاد طول می کشد پس حدود نیم ساعت یا بیشتر باید صبر کنید

در قسمت های بعد شروع کار با متلب را آموزش خواهم داد

برای همگی سالی خوش را آرزومندم.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا