اخبار کنکور و دانشگاه

بررسی افزایش کدرشته مقطع ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

طیرانی نایب رییس شورای مرکزی دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات غیر دولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بررسی صلاحیت دانشگاه‌ها برای افزایش پذیرش دانشجو اظهار داشت: دفتر گسترش وزارت علوم با بررسی فضا، امکانات، آزمایشگاه کار کارشناسی را انجام می دهد و دانشگاه هایی که واجد شرایط باشند به آنها مجوز جذب دانشجو در مقاطع ارشد و کارشناسی اعطا می شود.
وی ادامه داد: برای مقطع کارشناسی بررسی شرایط دانشگاه‌ها در اواخر تیرماه انجام و پس از رتبه بندی دانشگاه رشته‌های جدید در کنار رشته های قبلی در جهت انتخاب داوطلبان در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش قرار می گیرد.
رییس شورای مرکزی دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات غیر دولتی در خصوص درخواست افزایش رشته واحدهای دانشگاهی گفت: دانشگاه ها با ارائه درخواست کتبی خود به دفتر گسترش وزارت علوم، کارشناسان این سازمان تمامی جوانب برای افزایش کد رشته را بررسی می کنند و نتیجه به هیئت امنای دانشگاه مربوطه ارسال می شود.
طیرانی تاکید کرد: برای افزایش کد رشته‌ها در مقطع ارشد عواملی تون تعداد اعضای هیئت علمی، رتبه بندی استادان هر دانشگاه و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی موثر است و به نوعی امتیاز برای بالا بردن آمار رشته ها در مقطع ارشد دارد.
وی یاد آور شد: ظرفیت‌های جدید اعطا شده بوسیله دفتر گسترش وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید قابل اجرا بوده و در دفترچه های سازمان سنجش قابل مشاهده و انتخاب است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا