اخبار کنکور و دانشگاه

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌ کارشناسی ارشد سال 95 و همچنین امکان مهلت مجدد ثبت‌نام

بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌ ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395 و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ 94/9/16 لغایت 94/9/25) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 94/12/3 لغایت روز چهارشنبه 94/12/5 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات جدول ذیل نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق(94/12/3 لغایت 94/12/5)، این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
جدول اصلاحیات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395
کدرشته امتحانی
نام رشته امتحانی
مورد و یا موارد اصلاحی
1111
مجموعه الهیات و معارف اسلامی (1)
ردیف رشته 11 با عنوان علوم قرآن و حدیث به دلیل تکراری بودن با ردیف رشته 1 حذف می‌شود.
1126
مجموعه حقوق
با عنایت به اجرایی شدن قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 4/12/1392 مجلس شورای اسلامی، سؤال‌های درس 13 «آیین دادرسی کیفری» براساس قانون جدید و اصلاحیه آن طراحی خواهد شد.
رشته‌‌های ردیف 27 با عنوان حقوق هوایی و ردیف 28 با عنوان حقوق پزشکی به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال 1395، حذف می‌شوند.
1206
مجموعه زیست شناسی ـ علوم سلولی و مولکولی
ردیف رشته 8 با عنوان زیست فناوری گرایش صنعت و محیط زیست به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال 1395 حذف می‌شود.
1259
مهندسی صنایع
کد ضریب گرایش‌های: 4) سیستم‌های مالی، 5) لجستیک و زنجیره تأمین و 6) مدیریت پروژه به کد ضریب «4» اصلاح می‌گردد.
1312
مجموعه مهندسی منابع طبیعی ـ چوب
ردیف رشته 6 با عنوان طراحی و مهندسی چوب به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال 1395 حذف می‌شود.
1315
مجموعه کشاورزی ـ بیماری شناسی گیاهی
عنوان صحیح ردیف رشته دوم ریزکرم‌شناسی است.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا