اختصاصی سایتسخن مشاورمشاوره حضوری و تلفنی

ثبت نام طرح مشاور پشتیبان کنکور (طرح همگام) تا روز برگزاری آزمون

ثبت نام طرح مشاوره همگام


ظرفیت ثبت نام طرح به اتمام رسیده است!


با سلام و احترام خدمت داوطلبان کنکور ارشد و دکتری برق که در حال آماده شدن برای کنکور ارشد و دکتری ۹۹ هستند.

در هر سفری داشتن یک همراه مایه دلگرمی است.

همه افرادی که حداقل یکبار کنکور را تجربه کردند قطعا به این موضوع پی برده اند که اگر یک سری اشتباهات را از زمان شروع تا زمان برگزاری کنکور را انجام نمیدادند قطعا نتیجه بهتری میگرفتند ، همه ما انسان ها تو تمام مراحل زندگی مون همیشه نیاز به یک راهنماگر و فرد با تجربه داشتیم تا در مشکلات ما را یاری کند ، مشکلاتی که قطعا یک فرد مجرب میداند که چگونه باید با آن مقابله و مسیر درست را انتخاب کرد ، کنکور هم یکی از اتفاقاتی هست که در زندگی ما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و نتیجه آن آینده شغلی و حتی زندگی فرد را دچار تغییر و تحول خواهد کرد ، نکته مهمی که باید همیشه به آن توجه کرد این است که با یک اشتباه کوچک و بدون اینکه از عواقب آن اطلاع داشته باشیم باعث خواهد شد آینده خود را تحت تاثیر اشتباه خودمان قرار بدیم و سال ها از آن اشتباه ضربه بخوریم و خود را سرزنش کنیم ، برای همین زمان آزمون و خطا نیست و نباید حاصل یکسال وقت و انرژی و تلاش هدر برود وقتی میتوانیم از مشورت و راهنمایی فردی که این راه را قبلا با موفقیت پیموده استفاده کنیم و راه رسیدن به اهداف خود را هموارتر کنیم چرا نباید از آن استفاده کنیم!؟همانطور که یک مشاور خوب میتواند شما را به اهداف خود برساند ، انتخاب اشتباه افرادی که فقط به منافع مادی خود فکر میکنند و مهمترین اولویت آنها کسب درآمد می باشد و تعهدی در قبال موفقیت شما ندارند باعث خواهد شد نتیجه دلخواه را نگیرید ، پس در انتخاب خود دقت کنید و چون زندگی در انتخاب ها خلاصه می شود!

سایت برق ارشد یکی از اولین سایت هایی بوده که از چند سال قبل این تجربه را در اختیار داوطلبان قرار داده و هر سال با خدمات متنوع در موفقیت داوطلبان نقش داشته که باعث افتخار گروه برق ارشد بوده است.

امسال سایت برق ارشد برای سومین سال متوالی طرحی نو و جامعی را ارائه خواهد کرد تحت عنوان طرح همگام ، این طرح یک طرح جامع و پویا برای داوطلبان کنکور ارشد برق می باشد که تمام آنچه که یک داوطلب کنکور ارشد و دکتری برق باید بداند را در اختیارش قرار خواهد گرفت که شامل تمامی ابعاد یک مشاوره می شود و برای افراد مختلف برنامه متفاوتی دارد ، طبق یک اصل روانشناسی همه نباید مثل هم درس بخوانند چون همه مثل هم نیستند. اگر می خواهید روش اختصاصی خودتان را برای مطالعه داشته باشید و یک مشاور از امروز تا صبح کنکور در کنار شما باشد از طرح همگام استفاده کنید.
در این طرح یکی از مشاوران برتر ما که در رشته و گرایش مورد نظر شما تخصص دارد و می تواند هم در زمینه مشکلات درسی و هم در مورد راه های مناسب برای درس خواندن ، شما را راهنمایی کند ،‌ به عنوان پشتیبان شما انتخاب می شود و تا روز کنکور شما را برای ماراتن بزرگ کنکور ارشد آماده می کند.

گروه برق ارشد امسال با کادری مجرب و متخصص پاسخگوی تمام نیازهای داوطلبان ارشد و دکتری برق بوده و داوطلبان میتوانند با خیال آسوده فقط به اهداف خود فکر کنند و برای رسیدن به اهداف خود سایت برق ارشد تا آخر راه با شما خواهد بود.

 

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۷۶ دیدگاه ها

  1. سلام من تازه عضو شدم. و پولش رو هم پرداخت کردم اما لینک رتبه های قبولی های ارشد 94 در سایت شما نیست . اصلا من به همین خاطر. ثبت نام کردم?????. پیگیری کنید حتما.!!!!!??????

  2. سلام من تازه عضو شدم . پول عضویت رو هم پرداخت کردم ولی رتبه های قبولی ارشد 94 در سایت شما نیست. پیگیری کنید!!!!!!!!!!!!!

  3. سلام خسته نباشید
    ببخشید یه سوال داشتم من شنیدم کسانی که دانشگاه دولتی یا غیرانتفاعی درس خوندن و دوره لیسانس جزو 10% اول ورودی خودشون بودن, می تونن بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنن.
    یعنی هر موقع بخوان می تونن برن ثبت نام ؟
    هر واحد آزاد تو هر شهری مثلآ می تونن برن؟ یا باز شرایط خاص داره؟
    این مدل بدون آزمون که لازمه آزمون کنکور رو ثبت نام کنن؟

    1. سلام.بخش یازدهم دفترچه ثبت نام ارشد آزاد 95 را مطالعه بفرمایید کامل توضیح داده است:
      *تأکید میگردد امتیـاز پـذیرش بـدون آزمـون در دانشگاه آزاد اسلامی تنها مختص فارغ التحصـیلان ممتـاز دانشگاه آزاد اسلامی میباشد لذا سایر افراد از ثبت نـام و ارسال هرگونه تقاضا در این زمینه خودداری نمایند.

  4. سلام مهندس پورکاظم.در مورد هر سی روز سی دقیقه که نوشتید شامل برنامه هفتگی و نحوه و جزییات مرور هم میشه؟یه کم توضیح میدین؟مثلا برای کسی که با برنامه آزمون آزمایشی جلو میره هم مناسبه؟و اینکه نمیشه دو تا 15 دقیقه باشه هر 15 روز؟

    1. سلام.بله،معمولا برنامه باید به صورت انعطاف پذیر تهیه و اجرا شود تا طبق نمودار پیشرفت داوطلب تغییر کند ، برنامه هفتگی یا ماهانه را وضعیت پیشرفت داوطلب مشخص میکند.تمام موارد مشاوره ای هم در طول این مدت بر حسب نیاز داوطلب ارائه خواهد شد.بله،شخصا ابتدا از داوطلب شرایط و آزمون انتخابی و… مورد سوال قرار میدهم تا طبق آن برنامه را پیش ببریم تا داوطلب بتواند بر اساس شرایط خودش برنامه داشته باشد.از آنجایی که یک جلسه مشاوره خوب نباید کمتر از 20 تا 30 دقیقه به طول بیانجامد بخاطر همین این زمانبندی بر اساس تجربه بنده می باشد چون تا بحال مشاوره های بنده کمتر از 30 دقیقه نبوده است و نمیتوان کمتر از این مدت به مسائل مربوطه پرداخت چون داوطلب به صورت کامل به دغدغه ها و پرسش های خود نخواهد رسید.

      1. استاد پورکاظم من ثبت نام کردم.منتظر ایمیل یا تماس شما میمانم.

    1. سلام . شما به صفحه مربوطه مراجعه می کنید و بعد از انتخاب مشاور مورد نظر خود شرایط مالی در کادر مربوط به اون مشاور نوشته شده .

  5. سلام
    من در مورد انتخاب کتاب برای مغناطیس نتونستم به نتیجه برسم
    بیشتر افرادی که دیدم کتاب لکترومغناطیس دکتر عبدالعالی انتشارات پارسه را پیشنهاد کردن
    میخواستم ببینم نظرتون درمورد این کتاب چیه؟
    اگر پیشنهادی غیر از این کتاب دارید هم خوشحال میشم بدونم
    باز هم تشکر از راهنمایی هاتون

    1. سلام،تفاوت اصلی کتب در نحوه بیان آن هست ، کتاب های دکتر عبدالعالی با توجه به استفاده از بیان دیداری بیشتر ، ارتباط خوبی با داوطلب برقرار میکند و معمولا کتب ایشان پایه ای می باشد ولی برای تسط بیشتر بر روی مباحث و تست ها و کسب درصد بالاتر باید کتب سطح بالاتری مثل دکتر طاهری مطالعه شود.
      اگر در این درس تسلط کافی ندارید و از پایه مشکل دارید شروع مطالعه با کتاب دکتر عبدالعالی میتواند مفید باشد.
      کتاب های پیشنهادی برای داوطلبان مختلف مناسب می باشد و نمیتوان یک کتاب را برای همه معرفی کرد ، برای همین سعی کنید ابتدا سطح خود را مشخص کنید و با توجه به درک بیان مباحث یکی از کتب معرفی شده در سایت را انتخاب نمایید.

    2. این کتاب برای شروع مطالعه ی الکترومغناطیس خیلی خوبه . ایده های خوبی به شما میده ولی اصلا کافی نیست.چون تعداد تست های خیلی کمی داره ولی شما باید سعی کنید با استفاده از روش هایی که در این کتاب گفته شده ایده بگیرید و تست های متنوع از سایر مراجع یا آزمون های آزمایشی را حل کنید.

  6. سلام
    اول لازم میدونم از سایت خوبتون تشکر کنم و به همه عزیزان خداقوت بگم
    میخواستم بدونم میشه پک ویژه ارشد 95 که شامل جزوات برتر کنکوری هست را جدا تهیه کرد(خارج از طرح پشتیبان)

    1. سلام.ممنون
      متاسفانه مهلت سفارش پک به پایان رسیده است و حتی دیگر با طرح پشتیبان هم ارائه نمی شود،اگر به جزوات فوق نیاز دارید میتوانید تعدادی از این جزوات را از سایت http://www.arshadbargh.ir تهیه فرمایید.
      موفق و موید باشید

    1. سلام.صرفا برنامه ریزی مد نظرتان هست یا سایر خدمات را هم در کنار برنامه ریزی نیاز دارید؟
      میتوانید از طریق تماس با ما ، با بنده ارتباط برقرار نمایید تا بیشتر در مورد مشاوره کنکور تجربی صحبت کنیم.

  7. سلام .چرا فرمی که مربوط به ثبت نام مشاوره است دیگر نمایش داده نمیشود ؟من هفته قبل برای مشاوره ثبت نام کردم و مشاور محترم با من تماس گرفتند اما الان با هر مرور گری که وارد سایت میشوم فرم ثبت نام مشاوره نمایش داده نمیشود.با تشکر

    1. سلام.این مشکل بخاطر کندی سرور سایت می باشد و در حال بررسی و پیگیری این مشکل هستیم ، بزودی برطرف خواهد شد.
      با تشکر از صبر و شکیبایی شما
      موفق و موید باشید

  8. سلام من داوطلب کنکور رشته ابزار دقیق هستم کدام یک از مهندسان عزیز می تونه مشاور خوبی برای من باشه؟

    1. سلام.رشته مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون یکی از رشته های شناور هست که معمولا داوطلبان مکانیک و برق آن را بعنوان رشته دوم انتخاب میکنند و 5 دروس و ضرایب آن شامل:

      1- زبان عمومی و تخصصی (2)

      2- ریاضیات مهندسی (3)

      3- کنترل خطی و غیرخطی (2)

      انتخاب دو درس از:

      4- ترمودینامیک (2)

      5- مکانیک سیالات و انتقال حرارت (2)

      6- مدارهای الکتریکی (2)

      7- الکترونیک (2)

      می باشد که 5 دروس آن با دروس گرایش هایی مثل الکترونیک و کنترل مشابه هست.با توجه به اینکه اصل مشاوره در برنامه ریزی و تعیین منابع و ساعات مطالعاتی و … میباشد برای همین فرقی نمیکند با کدام یک از مشاوران سایت برق ارشد مشاوره بگیرید ، علاوه بر موارد فوق در مورد اطلاعات جامع(درصدها و نمونه کارنامه و رتبه های قبولی و دانشگاه ها و ظرفیت ها و آینده شغلی و …) این رشته به دلیل تجربه چند ساله بنده در زمینه مشاوره انتخاب رشته اطلاعات فوق را در اختیار دارم ، ولی سایر مشاوران هم میتوانند کمک تان کنند و تفاوتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا