اخبار کنکور و دانشگاه

پذیرش بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت ايران واحد بهشهر در مقطع کارشناسی ارشد

بدينوسيله به اطلاع می رساند مرکز آموزش عالی بهشهر(دانشگاه علم و صنعت ايران – واحد بهشهر سابق) در نظر دارد براساس آئين نامه اجرايی نحوه پذيرش بدون آزمون دانشجويان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد رشته های رياضی گرايش تحقيق در عمليات؛ مهندسی برق گرايش قدرت؛ مهندسی صنايع گرايش سيستم های اقتصادی و اجتماعی و مهندسی شيمی گرايش پديده های انتقال جهت نيمسال اول سال تحصيلی 92-91 اقدام به پذيرش دانشجو نمايد.

اطلاعيه کامل و فرم های مربوط را از اينجا دريافت کنيد.


سایت دانشگاه: www.behshahr.iust.ac.ir

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. مهندس سلام ببخشید یه سوال داشتم از بین سه تا گرایش مهندسی هسته ای یعنی برتو بزشکی – کاربرد برتوها و گداخت هسته ای کدوم کاربردی تر وبهترن؟ لطفا اگه میشه یه توضیح مختصر برا هر کدوم بدید ممنون


    مدیر:
    سلام.اینکه کدام کاربردی تر هستند باید از فارغ التحصیلان هر یک از گرایش های فوق بپرسین چون هر یک تجربه ای دارند و قطعا بهتر میتونند کمک تون کنند.
    پیشنهاد میکنم برای اطلاع بیشتر به سرفصل گراش های فوق مراجعه نمائید چرا که در مقدمه هر سرفصلی توضیحات مفیدی در خصوص شغل آینده و محتویات آن گرایش توضیح داده شده است.

    سرفصل پرتوپزشکی:
    http://gostaresh.msrt.ir/Files/Course/2-15-m-1.pdf

    سرفصل گداخت هسته اي:
    http://gostaresh.msrt.ir/Files/Course/2-15-m-3.pdf

  2. زیباترین قسم سهراب

    نه تو می مانی و نه اندوه
    و نه هیچیک از مردم این آبادی …
    به حباب نگران لب یک رود قسم،
    و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

    غصه هم می گذرد،
    آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند …
    لحظه ها عریانند.
    به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز
    ممنون مهندس بخاطر راهنماییهاتون
    انشاله خودم بوعلی قبول بشم آما ر رتبه های قبولی همه قدرتی هارو حتما تقدیم شما میکنم

  3. بخشی از دعای کمیل
    ای معبود من و ای آقای من به حق آن نیرویی که مقدس کردی و به آن فرمانی
    که مسلمش کردی و صادر فرمودی و بر هر کس آن را اجرا کردی و مسلط گشتی، از
    تو می خواهم که ببخشی بر من در این شب و در این ساعت هر جرمی را که مرتکب
    شدم و هر گناهی را که از من سر زده و هر کار زشتی را که پنهان کرده ام و
    هر نادانی که کرده ام، چه کتمان کردم و چه آشکار، چه پنهان کردم و چه در
    عیان و هر کار بدی را که به نویسندگان گرامیت دستور یادداشت کردنش را
    دادی، همان نویسندگانی را که آنها را موکل بر ثبت اعمال من کردی و آنها
    را به ضمیمه اعضا و جوارحم گواه برمن کردی و اضافه بر آنها خودت نیز
    مراقب من بودی و گواه اعمالی بودی که از ایشان پنهان می ماند و البته
    بواسطه رحمتت بود که آنها را پنهان داشتی و از روی فضل خود پوشاندی. از
    تو می خواهم که بهره ام را وافر و سرشار گردانی از هر چیزی که فروریزی یا
    احسانی که فرمایی یا نیکی هایی که پخش کنی یا رزقی که بگسترانی یا گناهی

  4. حکمت 150نهج البلاغه
    مردى از امام درخواست اندرز كرد.
    و درود خدا بر او ، فرمود : از كسانى مباش كه بدون عمل صالح به آخرت اميدوار است، و توبه را با آرزوهاى دراز به تأخير مى اندازد، در دنيا چونان زاهدان سخن مى گويد، اما در رفتار همانند دنيا پرستان است ، اگر نعمت ها به او برسد سير نمى شود ، و در محروميت قناعت ندارد ، از آنچه به او رسيد شكرگزار نيست و از آنچه مانده ، زياده طلب است.
    ديگران را پرهيز مى دهد اما خود پروا ندارد ، به فرمانبردارى امر مى كند اما خود فرمان نمى برد ، نيكوكاران را دوست دارد ، اما رفتارشان را ندارد ، گناهكاران را دشمن دارد اما خود يكى از گناهكاران است ، و با گناهان فراوان مرگ را دوست نمى دارد ، اما در آنچه كه مرگ را ناخوشايند ساخت پافشارى دارد، اگر بيمار شود پشيمان مى شود ، و اگر مصيبتى به او رسد به زارى خدا را مى خواند ؛ اگر به گشايش ، دست يافت مغرورانه از خدا روى بر مى گرداند ، نفس به نيروى گُمان ناروا بر او چيرگى دارد ، و او با قدرت يقين بر نفس چيره نمى گردد.
    براى ديگران كه گناهى كمتر از او دارند نگران ، و بيش ار [چه كه عمل كرده اميدوار است . اگر بى نياز گردد مست و مغرور شود ، و اگر تهى دست گردد ، مأيوس و سْست شود ، چون كار كند در آن كوتاهى ورزد ، و چون چيزى خواهد زياده روى نمايد ، چون در برابر شهوت قرار گيردگناه را برگزيده ، توبه را به تأخير اندازد ، و چون رنجى به او رسد از راه ملت اسلام دورى گزيند ، عبرت آموزى را طرح مى كند اما خود عبرت نمى گيرد ، در پند دادن مبالغه مى كند اما خود پند پذير نمى باشد.
    سخن بسيار مى گويد ، اما كردار خوب او اندك است ! براى دنياى زودگذر تلاش و رقابت دارد اما براى آخرت جاويدان آسان مى گذرد؛ سود را زيان و زيان را سود مى پندارد ، از مرگ هراسناك است اما فرصت را از دست مى دهد ، گناه ديگران را بزرگ مى شمارد، اما گناهان بزرگ خود را كوچك مى پندارد، طاعت خود را رياكارانه بر خورد مى كند ، خوشگذرانى با سرمايه داران را بيشتر از ياد خدا با مستمندان دوست دارد ، به نفع خود بر زيان ديگران حكم مى كند اما هرگز به نفع ديگران بر زيان خود حكم نخواهد كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا