اخبار کنکور و دانشگاه

جدول زمانبندی غایبین چند برابر ظرفیت کارشناسی ارشد 94 دانشگاه شاهد

جدول زمانبندی بررسی صلاحیت های عمومی غایبین چندبرابر ظرفیت

کارشناسی ارشد سال 1394 دانشگاه شاهد

 

گروه

تاریخ مراجعه

حضور رأس ساعت

برادران

پنج شنبه01/05/94

7 و 10 صبح

خواهران

پنج شنبه01/05/94

13:30  و 15:30 بعد از ظهر​

توضیح: ساعت حضور افرادی که برای شرکت در گزینش دانشگاه اعلام آمادگی نموده اند، از طریق پیامک به ایشان اعلام خواهد شد.

نکات مهم:

1ـ مکان:ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی  ایثار؛

وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر امام خمینی(ره ) به دانشگاه فراهم میباشد.

2ـ مدارک مورد نیاز: اصل شناسنامه یا کارت ملی ـ یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه- یک قطعه عکس 4*3  (لطفاً خودکار آبی نیز همراه داشته باشید)

به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم(اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر(چادر) امکان پذیر  می باشد.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی­شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی نماید. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.

تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند. ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا 4 ساعت ادامه مییابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.

به منظور تکمیل نمودن فرم اطلاعات مورددرخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (ازمحل کار، تحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا