اخبار کنکور و دانشگاه

افزایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی

‌سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اردبیل، گودرز صادقی با اعلام این خبر، افزود: در سال 1393، 11 هزار و 362 دانشجو دراین دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که از این تعداد 11 نفر در مقطع کاردانی، 8396 نفر در مقطع کارشناسی، 2474 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع دکتری فعالیت تحصیلی داشتند.

وی افزود: تعداد دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مقایسه با آمار سال 1392، افزایش یافته و در مقابل، تعداد دانشجویان کاردانی با کاهش مواجه است.

وی در خصوص تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه گفت: تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه در سال گذشته به 319 نفر رسید. این در حالی است که در سال 1392، 262 هیأت علمی در دانشگاه مشغول فعالیت بودند.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ارتقاء 27 عضو هیأت علمی دانشگاه در سال گذشته، تاکید کرد: تعداد اساتید دانشگاه در تمامی بخش‌ها شامل مربی، استادیار، دانشیار و استاد با افزایش همراه بوده است.

صادقی با اشاره به رشد قابل توجه رشته‌های دانشگاهی در مقطع تحصیلات تکمیلی اضافه کرد: تعداد رشته‌های کاردانی در دو سال اخیر هشت مورد بوده و تغییر نیافته اما در مقطع کارشناسی تعداد رشته‌ها از 69 رشته به 70 رشته، در مقطع کارشناسی ارشد از 114 رشته به 122 رشته و در دکتری از 40 رشته به 58 رشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته برای ایجاد یک رشته کارشناسی، هشت رشته کارشناسی ارشد و 18 رشته دکتری مجوز اخذ شده است.

به گفته سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی نسبت دانشجو به هیأت علمی در سال گذشته 36 به یک بوده است.

صادقی تعداد بورسیه‌های دانشگاه در سال گذشته را 13 مورد برشمرد و افزود: سال گذشته چهار جلسه هیأت ممیزه برگزار شده و 23 مورد ارتقاء به دانشیاری، دو مورد ارتقاء به استادی و 20 مورد ارتقاء سایر موارد به ثبت رسیده است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا