اخبار کنکور و دانشگاه

اسامی و زمان مصاحبه پذیرفته شدگان رشته‌های خاص آزمون ارشد فردا اعلام می‌شود

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گفت: فهرست اسامی چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه در کدرشته محل‌های بورسیه رشته‌های دارای شرایط خاص،دوره های مجازی،پردیس خودگردان دانشگاه‌ها،زمان برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه علمی در کدرشته‌های امتحانی مربوط به آزمون کارشناسی ارشد روز سه شنبه ، 12 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌گردد.

بهترین منبع جهت قبولی در مصاحبه دانشگاه های دارای شرایط خاص :

دانلود آزمون های جامع و تضمینی مصاحبه حضوری با پاسخ کاملا تشریحی

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام واسه دروس بررسی ماشین و زبان کدوم جزوات و کتاب رو پیشنهاد می کنید؟//

  2. سلام
    من به اشتباه کد رشته‌ای رو انتخاب کردم که مخصوص شاغلین نیروهای مسلح بود در صورتی که باید کد رشته‌ی قبلیش رو انتخاب می‌کردم.
    با توجه به اینکه شاغل نیروهای مسلح نیستم آیا می‌تونم توی مصاحبه شرکت کنم؟

  3. ممنون میشم اگه زود جواب بدین چون 19ام خرداد مصاحبه اس ومن فردا باید حرکت کنم که 19ام اونجاباشم

  4. با سلام من رتبه ام1300شده توبیوشیمی والان بیوشیمی شبانه مالک اشترواسه مصاحبه دعوت شدم خواستم بدونم که درصورت قبولی آیاتضمینی برای کار واستخدامی در اونجا هست؟ودانشجویان بورس میشن؟البته شناختی از دانشگاه ندارم آیا محیطش مناسبه؟

    1. سلام.هیچ تضمینی وجود ندارد و بورس هم نمیکند.محیطش مثل سایر دانشگاه ها نیست و قوانین خاص خودش را دارد.در سایت جستجو کنید معرفی این دانشگاه را قرار دادیم.

  5. سلام آقای مهندس

    من در حال حاضر دانشجوی ارشد هستم و امسال کنکور دادم و رتبم 1315 شد. الان مصاحبه های صدا و سیما و مالک اشتر و شاهدو دعوت شدم. در ضمن در حال حاضر معافیت تحصیلی هم دارم. میخواستم بپرسم اگه در مورد وضعیت دانشجویی حال حاضرم چیزی بگم به نظر شما در روند پذیرشم مشکل ایجاد میکنه ؟ به نظر شما آیا مسئله ای هست که باید حتما بهشون اطلاع بدم؟

    ممنون

    1. سلام.همان اطلاعاتی که در ثبت نامی سنجش درج کرده اید اعلام کنید.شاید بپرسند که چرا میخواهید از آن دانشگاه انصراف دهید و در کل روند مصاحبه بیشتر با جواب های شما پیش خواهد رفت.

  6. سلام استاد چطورباید بدونم که دانشگاه شرایط خاص قبول شدم؟من واردسایت سنجش شدم اطلاعاتمو زدم دوکد رشته مالک اشتر وعلوم دریایی نوشهر نوشته شده بود یعنی من میتونم برم مصاحبه؟

  7. سلام جناب مهندس.
    اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص اعلام شده، منتهی من از خدمتتون ی سوال داشتم. در اطلاعیه سازمان سنجش زده شده که آن دسته ازداوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل ها ی انتخابی شانس قبولی دررشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص وبورسیه راداشته اند درفهرست معرفی شدگان چند برابرقرار نگرفته اند . اولویت 41 من دانشگاه شاهد بوده و رتبم هم 1200 مهندسی پزشکی بوده یعنی توو اولویت های قبلیم احتمال قبولی نداشتم با توجه به این اطلاعیه؟ یعنی دیگه توو قبلی ها قبول نیستم براساس این اطلاعیه؟
    ممنون میشم توضیح بدید.
    سیستم انتخاب رشته شبانه علم و صنعت و خواجه نصیر رو در مهندسی پزشکی برام شانس قبولی داده بود و من قبل از شاهد زدم.

    1. سلام.این مورد برای اولین بار در امسال مطرح شده است و این موضوع کمی دارای تناقض است اولین مورد که اگر سنجش تمام انتخاب رشته ها را آنالیز کرده و قبولی داوطلبان را مشخص کرده پس چرا زمان اعلام نتایج را سه ماه بعد اعلام کرده است!مورد بعدی اینکه چرا از کلمه شانس قبولی در این اطلاعیه استفاده کرده است و اینجا داوطلبان را دچار سردرگمی کرده است.اگر بر اساس آنالیز امسال این اطلاعیه درج شده است باید از کلمه قبولی قطعی استفاده میکرد.به هر حال زیاد نمیتوان به این اطلاعیه با توجه به رتبه های اعلامی داوطلبان جهت مصاحبه و انتخاب های قبلی آنها استناد کرد!این موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد.

      1. استاد من فکر میکنم اون اطلاعیه بیشتر شامل حال دانشگاه مالک بشه، چون دانشگاه شاهد کد رشته اعلام نکرده و فقط نوشتن مجموعه مهندسی برق، و کسی هست که با رتبه 173 به مصاحبه مالک دعوت نشده و فقط به شاهد دعوت شده، چون طبق اون اطلاعیه انتخاب های قبلی امکان قبولی داشته. فکر میکنم فقط فعلا مصاحبه هست و فعلا ربطی به انتخاب های قبلی نداره.

        1. نه این مورد کلی بیان شده است و سازمان سنجش باید در این مورد بیشتر توضیح ارائه میکرد و حق اعتراض و سوال را بعد از اعلام نتایج گذاشته که این موضوع باعث خواهد شد داوطلبان تا زمان اعلام نتایج دچار استرس شوند.

          آن دسته ازداوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل ها ی انتخابی شانس قبولی دررشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص وبورسیه (کد رشته های موضوع این اطلاعیه )راداشته اند درفهرست معرفی شدگان چند برابرقرار نگرفته اند . بدیهی است این داوطلبان درصورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی(شهریور ماه )وباتوجه به کارنامه کد رشته محل های انتخابی می توانندباسازمان مکاتبه نمایند.

          1. استاد با توجه به صحبت هاتون یعنی من با دعوت شدن به مصاحبه شاهد شانس انتخاب های قبلیمو از دست دادم؟

          2. سلام.تنها برداشتی که فعلا میتوان از اطلاعیه سازمان سنجش کرد این مورد است مگر در اعلام نتایج نهایی مشخص شود که این موضوع کاملا درست نبوده است.

      2. با سلام خدمت عزیزان
        جناب مهندس من فکر میکنم اگر از عبارت “قبولی قطعی” استفاده میکردند اونوقت در سیستم قدیمی نظام وظیفه که برای همه جا افتاده پیچیدگی و هرج و مرج ایجاد میشد.یعنی عده ای اعزام شدند و بعد با استناد به “قبولی قطعی” خواستار معافیت تحصیلی و خروج از سربازی میشدند و یا عده دیگر که در صف انتظار هستند میگن چون ما دعوت نشدیم پس یعنی قبول شدیم!! و برگ سبز اعزام اول تیر ماه و اول شهریور رو باطل میدونستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا