آموزش و کلاس مجازی

پیش ثبت نام آموزش مجازی

با سلام

مقدمه:

خوشبختانه با سرمایه گذاری که در این بخش انجام شد سیستم آموزش آنلاین خریداری شده و میتوانیم ادعا کنیم که مانند اندک دانشگاه های کشور دارای به روز ترین سامانه آموزش مجازی و آنلاین هستیم. قبل از خریداری این سیستم بسیار پرهزینه قصد داشتم با آموزش مجازی را به صورت آفلاین ارائه کنم ولی با این سیستم آنلاین به صورت زنده تصویر استاد و وایتبورد هوشمند را مشاهده میکنید و میتوانید مانند کلاس حقیقی در بحث ها شرکت کنید.

روش تدریس کلاس آنلاین:

قبل از هر جلسه حزوه نیمه آماده دریافت خواهید کرد و در جلسه برای صرفه حویی در وقت از آن استفاده خواهید نمود. دروس مانند فایل مالتی مدیا جلسه صفرم بهمراه تصویر استاد به صورت زنده ارائه ارائه خواهد شد. در این دوره سعی خواهم کرد به روزترین روش ها و نکات کنکوری بهمراه تشریح کامل دروس همانگونه که در کلاس های حضوری تدریس میکنم ارائه کنم.

سرعت اینترنت مورد نیاز چقدر باشد؟

این سیستم جهت اینترنت های سرعت پایین طراحی شده بگونه ای که حتی با اینترنت دیال آپ هم میتوانید استفاده کنید ولی توصیه میشود برای کیفیت بیشتر از اینترنت 128 کیلوبیت به بالا استفاده کنید.

شهریه کلاس های آنلاین:

قبل مشاهده شهریه ها بهتر است هزینه هایی که برای این سیستم شده را ارائه کنم و شما قضاوت کنید آیا این سیستم برای درآمدزایی بوده یا خدمت بیشتر به دانشجویانی که به هر دلیل قادر به شرکت در کلاس های حضوری نمی باشند.

هزینه های سخت افزای و نرم افزاری:

هزینه وایت برد هوشمند و سیستم آموزش مجازی چیزی نزدیک به 10 میلیون تومان هزینه برای گروه داشته است.

 

شهریه کلاس:

شهریه کلاس ها با توجه به تعداد نفرات ثبت نامی در فرم پیش ثبت نام تعیین خواهد شد ولی در صورت استقبال داوطلبان میتوان به صورت زیر تقریب زد که با توجه به نوع درس میتواند تقریب زد:

هزینه کلاس=هر ساعت*3هزار تومان

مثلا دوره 50 ساعتی کنترل خطی تقریبا 150 هزار تومان

 

ساعت برگزاری:

معمولا شب ها بعد از ساعت 20 شروع تشکیل خواهد شد.

 

دروس ارائه شده:

در اولین دوره با دروس الکترونیک ، کنترل خطی و مدارهای الکتریکی ویژه کنکور 93 در خدمت شما هستیم. و در حال رایزنی با اساتید و همکاران دیگر کنکور برای تدریس ریاضیات و دروس دیگر نیز هستم.

 

مزایا:

1. ارسال دی وی دی فایل های مالتی مدیا جلسات آموزشی پس از پایان دوره

2. بهره مندی از مشاوره تخصصی تا روز کنکور به صورت عمومی و خصوصی

 

لطفا جهت پیش ثبت نام از فرم زیر یا ستون سمت راست در صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

[contact-form-7 id=”3537″ title=”فرم ثبت نام کلاس مجازی”]

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا