نرم افزار انتخاب رشته ارشد برق 94

ورود به نسخه انتخاب رشته سال ۹۵

گروه برق ارشد به پشتوانه تجربیات چند ساله خود در زمینه مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و سابقه همکاری با تعاونی سازمان سنجش و موسسات آموزشی مختلف بعنوان مشاور ، بر آن شدند تا امسال خدمتی متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهند.

نرم افزار هوشمند انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد برق 94

مخصوص داوطلبان رشته مهندسی برق

فقط در برق ارشد

این نرم افزار با بهره گیری از غنی ترین پایگاه داده قبولی های سال گذشته کنکور ارشد برق ، با دریافت رتبه شما ، بر اساس سیستم هوشمند محسابتی خود ،بهترین انتخاب های ممکن برای شما را معرفی کرده و بعنوان یک مشاور هوشمند همراه شماست.

با استفاده از امکانات مختلفی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد براحتی میتوانید مثل یک مشاور با تجربه، خودتان انتخاب رشته کنید.

برخی از قابلیت های ویژه این نرم افزار:

1- ارائه تمامی انتخاب های داوطلب بر اساس تحلیل هوشمند سالهای گذشته

2- امکان تنظیم تمامی پارامترهای موثر در انتخاب رشته از سوی داوطلبین

3- معرفی لیست رشته محل های با بیشترین احتمال قبولی به داوطلب

4– کامل ترین بانک رتبه محل های قبولی سال گذشته در رشته برق

و بسیاری مزایای دیگر…

نسخه جدید نرم افزار ارائه شد…

امکانات افزوده شده در نسخه 1.1 نرم افزار :

1- باز طراحی دیتابیس نرم افزار بر مبنای رشته محل های امسال – نسخه (94/03/05)

2- تکمیل بانک اطلاعاتی نرم افزار و افزایش دقت محاسبات آماری

3- درجه بندی 4 سطحی رشته محل ها بر اساس احتمال قبولی شما

4- مرتب سازی انتخاب ها بر اساس رتبه علمی دانشگاه در گروه مهندسی برق

5- نمایش کدرشته محل موجود در دفترچه انتخاب رشته ارشد 94 برای تمامی رشته محل ها

6- دسترسی به توضیحات مندرج در دفترچه انتخاب رشته 94 برای هر رشته محل از محیط نرم افزار

 

داوطلبینی که قبلا از نسخه کامل نرم افزار استفاده نموده اند بدون نیاز به پرداخت مجدد و یا درج کارنامه جدید، با وارد شدن به سایت میتوانند با کارنامه ثبت شده قبلی خود از امکانات جدید نسخه بروز شده نرم افزار استفاده نمایند.

در هر مرحله از نرم افزار پیام های درج شده را به دقت مطالعه کرده و سپس به ادامه کار بپردازید.

  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back یا Forward مرورگر خود جدا خودداری نمایید و مراحل را تا صفحه پایانی دنبال نمایید.

با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته هزینه استفاده از نسخه کامل نرم افزار انتخاب رشته جهت تخمین قبولی کاهش پیدا کرد!

ورود به نسخه انتخاب رشته سال ۹۵

‫۱,۸۱۳ دیدگاه ها

  1. با سلام و خدا قوت خدمت مهندسین گرامی

    آیا برای خواندن درس ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل ابتدا باید جزوه را کامل خواند بعد به سراغ کتاب رفت یا هر فصل جزوه که تموم شد بعدش همان فصل رو از کتاب خواند ؟ممنون

    1. سلام.جزوه و کتاب میتوانند مکمل یکدیگر باشند و یعنی شما اگر از روی کتاب مطالعه میکنید هر مبحثی که متوجه نشدید به جزوه مراجعه میکنید.البته برای هر فصل یا مبحث میتوان به صورت موازی از کتاب و جزوه هم استفاده نمود،در بعضی از موارد جزوه به قدری کافی می باشد که نیازی به استفاده از کتاب نیست و شاید برای تست زنی از آن کتاب استفاده شود.بستگی دارد برنامه و شرایط مطالعه و همچنین منابع انتخابی (کتاب و جزوه) شما چگونه باشد.

  2. سلام. جا دار از زحمات بی دریغ شما نهایت تشکر را داشته باشم ولی کاش استاد مارو هم مطمئن میکردین 100% کجا قبولیم همانند خانوم مریم خوشبحالشون که مهندس ایشون رو مطمئن کردن… ما هم استرس قبول نشدن رو نمیداشتیم…
    پاسخ دادن

    1. سلام.کمتر از یک ماه دیگر نتایج اعلام می شود و در حال حاضر زمان مناسبی برای اعلام قبولی و عدم قبولی نیست ولی چون ایشان اصرار داشتند با توجه به رتبه شان میتوانستند محل مورد نظرشان قبول شوند.در زمان انتخاب رشته به اندازه کافی روی این موراد وقت گذاشتیم و اکنون سعی کنید این چند روز هم صبور باشید و برنامه ای داشته باشید تا شما را از استرس و نگرانی نتایج دور نگه دارد.

  3. با سلام و خدا قوت خدمت مهندسین سایت
    من منابع نهایی خود را انتخاب کردم و با توکل بر خود شروع کردم
    گرایش امتحانی: برق-قدرت
    زبان عمومی:لغات دروس دبیرستان+پارسه زبان تخصصی: پارسه+444 لغت تخصصی پارسه
    ریاضیات مهندسی+معادلات دیفرانسیل :دکتر معتقدی(پارسه)
    مدار الکتریکی: دکتر زرگر
    ماشین الکتریکی: دکتر حلم زاده
    بررسی سیستم های قدرت: دکتر حلم زاده
    با آرزوی موفقیت و تندرستی برای همه داوطلبان ارشد سال1395

  4. خیلی ممنون استاد خیلی واضح جواب میدین به سوالات کاش قبل اتنخاب رشته با سایتون آشنا میشدم ?

  5. سلام. جا دار از زحمات بی دریغ شما نهایت تشکر را داشته باشم ولی کاش استاد مارو هم مطمئن میکردین 100% کجا قبولیم همانند خانوم مریم خوشبحالشون که مهندس ایشون رو مطمئن کردن… ما هم استرس قبول نشدن رو نمیداشتیم…

    1. سلام.همانطور که اعلام شده 20 درصـد از ظرفیت پذیرش به ایثارگران (حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد) اختصاص دارد.

      بعنوان مثال اگر دانشگاهی 10 ظرفیت داشته باشد 2 ظرفیت آن مختص داوطلبان با سهمیه ایثارگران می باشد به شرطی که اگر نفر هشتم نمره 2500 آورده باشد شما باید 1750 بیارید تا بتوانید در دانشگاه فوق قبول شوید. 750 نمره در رتبه تاثیر زیادی دارد و طبق میانگین نمرات ، رتبه ها مشخص می شود.

  6. سلام استاد

    شهریه دوره شبانه در مقطع کاارشناسی ارشد ترمی چقدر هست تقریبا؟
    یه سوالی دیگه که داشتم اینه که من فارغ تحصیل 31/3/94 هستم.دانشگاه بخاطر اینکه مشمول سربازی هستم مدرک موقت نمیده و الان که تمام کارهای فارغ تحصیلیم انجام دادم بهم یه نامه داده که عنوانش هست “اعلام اتمام معافیت تحصیلی” و این نامه رو برای ناجا نوشته است.حالا اگه انشالله برای ارشد قبول بشم باید چه مدرکی رو به دانشگاه نشون بدم که بدونن من فارغ تحصیل شدم؟(چون مدرک موقت ندارم)
    در ضمن این نامه رو تحویل پلیس+10 بدم نمیبرنم سربازی؟

    1. سلام.ترمی حدودا 2 میلیون.
      معمولا دانشگاه ها یک برگه اتمام معافیت تحصیلی میدهند که معدل و مقطع و رشته دانشجو در آن درج شده است و همان را میتوانند موقع ثبت نام به دانشگاه قبولی ارائه دهند.این نامه برای شماست و یک نسخه را خود دانشگاه برای نظام وظیفه فرستاده است.از زمان فارغ التحصیلی یکسال فرجه دارید تا دفترچه پست کنید و تا قبل آن مشکلی از نظر نظام وظیفه ندارید.

  7. سلام.ممنون از جوابهایتان.یک سوال تخصصی از شما….ببخشید به عقیده‌ی شما، اینکه پدیرش بدون کنکور(استعداد درخشان ها) در اکتر دانشگاه‌های سطح بالا از 10درصد به 20درصد افزایش یافته، تاثیر آن به احتمال قبول شدن در دانشگاه‌های تهران از طریق کنکور برای اقراد از طریق کنکور چگونه خواهدبود؟

    1. سلام.معمولا ظرفیت های استعداد درخشان یا رتبه ممتاز مازاد ظرفیت با کنکور می باشد!به متن زیر توجه نمایید:

      علاوه بر ظرفیت مندرج در این دفترچه به ترتیب برای ظرفیت 1تا 4 نفر، یک ظرفیت؛ برای ظرفیت 5 تا 9 نفر، دو ظرفیت و برای ظرفیت بیش از 9 نفر، 3 ظرفیـت؛ در هـر
      کدرشته محل ) به جز کد رشته محل های بورسیه و شرایط خاص( به فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی که بـر اسـاس مفـاد آیـین نامـه
      ادامه تحصیل فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی که در این آزمون ثبت نام و شرکت نموده اند، در صورت احراز حد نصاب نمره علمی لازم ) (%90و سایر شرایط گزینش بـه
      شرح تبصره های 1تا 7 ذیل تخصیص داده میشود.

  8. سلام علیکم خدمت شما مهندس محترم ، مهندس عرض أدب و احترام غرض از مزاحمت اینه که خواستم از شما تشکر و قدردانی کنم بخاطر اینکه مریم خانوم مارو مطمئن کردین برای قبولی در شهر تبریز. امیدوارم سالهای آتی نیز بتوانین همینطور با کیفیت به داوطلبان کمک کنین. با تشکر محمد عزتی برادر مریم عزتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا