نرم افزار انتخاب رشته ارشد برق 94

ورود به نسخه انتخاب رشته سال ۹۵

گروه برق ارشد به پشتوانه تجربیات چند ساله خود در زمینه مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و سابقه همکاری با تعاونی سازمان سنجش و موسسات آموزشی مختلف بعنوان مشاور ، بر آن شدند تا امسال خدمتی متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهند.

نرم افزار هوشمند انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد برق 94

مخصوص داوطلبان رشته مهندسی برق

فقط در برق ارشد

این نرم افزار با بهره گیری از غنی ترین پایگاه داده قبولی های سال گذشته کنکور ارشد برق ، با دریافت رتبه شما ، بر اساس سیستم هوشمند محسابتی خود ،بهترین انتخاب های ممکن برای شما را معرفی کرده و بعنوان یک مشاور هوشمند همراه شماست.

با استفاده از امکانات مختلفی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد براحتی میتوانید مثل یک مشاور با تجربه، خودتان انتخاب رشته کنید.

برخی از قابلیت های ویژه این نرم افزار:

1- ارائه تمامی انتخاب های داوطلب بر اساس تحلیل هوشمند سالهای گذشته

2- امکان تنظیم تمامی پارامترهای موثر در انتخاب رشته از سوی داوطلبین

3- معرفی لیست رشته محل های با بیشترین احتمال قبولی به داوطلب

4– کامل ترین بانک رتبه محل های قبولی سال گذشته در رشته برق

و بسیاری مزایای دیگر…

نسخه جدید نرم افزار ارائه شد…

امکانات افزوده شده در نسخه 1.1 نرم افزار :

1- باز طراحی دیتابیس نرم افزار بر مبنای رشته محل های امسال – نسخه (94/03/05)

2- تکمیل بانک اطلاعاتی نرم افزار و افزایش دقت محاسبات آماری

3- درجه بندی 4 سطحی رشته محل ها بر اساس احتمال قبولی شما

4- مرتب سازی انتخاب ها بر اساس رتبه علمی دانشگاه در گروه مهندسی برق

5- نمایش کدرشته محل موجود در دفترچه انتخاب رشته ارشد 94 برای تمامی رشته محل ها

6- دسترسی به توضیحات مندرج در دفترچه انتخاب رشته 94 برای هر رشته محل از محیط نرم افزار

 

داوطلبینی که قبلا از نسخه کامل نرم افزار استفاده نموده اند بدون نیاز به پرداخت مجدد و یا درج کارنامه جدید، با وارد شدن به سایت میتوانند با کارنامه ثبت شده قبلی خود از امکانات جدید نسخه بروز شده نرم افزار استفاده نمایند.

در هر مرحله از نرم افزار پیام های درج شده را به دقت مطالعه کرده و سپس به ادامه کار بپردازید.

  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back یا Forward مرورگر خود جدا خودداری نمایید و مراحل را تا صفحه پایانی دنبال نمایید.

با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته هزینه استفاده از نسخه کامل نرم افزار انتخاب رشته جهت تخمین قبولی کاهش پیدا کرد!

ورود به نسخه انتخاب رشته سال ۹۵

‫۱,۸۱۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    میخواستم ببینم با رتبه 2 سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد 94 برق سیستم یا الک قدرت شریف میارم؟

  2. سلام استاد
    شما درباره تاریخ اعلام نتایج اطلاع ندارید؟قبلا خود ساز مان سنجش اعلام کرده بود هفته اول شهریور اعلام میکنن.
    سایت تعاونی سنجش نوشته بود دهه دوم سنجش احتمالا اعلام بشه.
    اما جالبتر اینکه من از قسمت پاسخگویی سنجش سوال کردم جواب اومد نیمه دوم شهریور ماه اعلام میکنیم!!!
    فک کنم حواسش نبود چون نیمه دوم شهزیور خیلی عجیبه!!!در حالی که دکتر توکلی 15 مرداد توی مصاحبه گفته بود هفته اول شهریور

  3. با سلام و احترام خدمت استاد گرانقدر

    آخرین رتبه قبولی قدرت در گرایش های سیستم و ماشین سال قبل داشنگاه اصفهان چند بوده است؟

    با تشکّر.

  4. با سلام خدمت شما مهندس عزیز و محترم. ضمن خسته نباشید به شما و سایت موفقتان . مهندس با توجه به تجربه شما آیا مدیریت انرژی شهید بهشتی بیشتر تفاضا دارد یا راه آهن برقی علم و صنعت؟ نظر شما چیست؟ ممنون از سایت عالیییییتون

    1. سلام.ممنون،امسال دانشگاه شهید بهشتی برای اولین بار است که گرایش برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی را ارائه کرده است و از طرفی راه آهن برقی علم و صنعت سال های قبل هم ارائه شده است و مورد بعدی به دلیل بالا بودن سطح علمی دانشگاه علم و صنعت نسبت به دانشگاه شهید بهشتی، احتمالا راه آهن برقی علم و صنعت اولویت داوطلبان می باشد و سپس مدیریت انرژی شهید بهشتی ، هر چند که گرایش مدیریت انرژی کمی public تر به نظر می رسد.مورد مهمی که اکثر داوطلبانی که گرایش راه آهن برقی را انتخاب میکنند این است که فکر میکنند به راحتی می توانند در شرکت راه آهن کشور استخدام شوند یا حداقل استخدام شرکت راه آهن شهری (مترو) شوند.

  5. سلام استاد،من امسال احتمالا مخابرات میدان خواجه نصیر قبول میشم،..این چندماه بعد انتخاب رشته از چند نفر شنیدم که سطح این دانشگاه پایینه……آبا واقعا همبنطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام.باید دلیل مطرح کردن این حرف را از آنها بپرسین که منظورشان از پایین بودن سطح این دانشگاه از روی چه منبع و مبنایی می باشد!شاید نسبت به دانشگاه های تاپ تهران و شهرستان ، پایین تر باشد اما در رنک وزارت علوم و هیئت علمی و تولید مقالات isi و… در مهندسی برق جزو 10 دانشگاه برتر می باشد.به هر حال اگر درست و منطقی انتخاب رشته کرده باشید نسبت به رتبه تون بهترین دانشگاه باید قبول شوید که اگر این دانشگاه باشد پس یعنی شانس بهتری نداشته اید و سعی کنید به این حرف و حدیث ها زیاد توجه نکنید این موارد همیشه بوده حتی بین تهران و شریف بعضی ها نظرات متفاوتی دارند و در بعضی از گرایش ها تهران و بعضی ها هم شریف را برتر می دانند!

  6. با سلامی دوباره خدمت شما مهندس عزیز و محترم و کارشناس… استاد من نمیدونم دنیا چرا تا این حد بد شده… مثلا شما الان چه کاری انجام دادین که مورد هجوم این قشر آدمای با نیت بد قرار گرفتین… من از شما پرسیدم خواهش میکنم بگین مدیریت انرژی تبریز میتونم 100 درصد مطمن بشم قبولم شما هم گفتین بله 100 درصد قبولین و نگران قبول نشدن نباشین… خب الان که شما این پاسخو دادین به شما آیا حق و حقوقی تعلق گرفته؟ جواب خیر است … شما بدون هیچ انتظاری این لطف رو در حق ما میکنین…خدا شاهده هیچ موسسه نمیدونست که پارسال شهید بهشتی مدیریت انرژی نداشت و میگفتن پارسال 700 قبول شده ولی دفترچه وجود نداشت و تنها کسی که گفت پارسال تجدیدساختار بود با رتبه 830 شما بودین…اینو گفتم که افراد خدا نشناس بدونن سطح کارشناسی شما در چه حد است…شما خودتون گفتین که هر پاسخ اشتباه ممکن است زندگی فرد را دگرگون کند و نفرین آن تا مدت ها پشت سر بنده باشد…شما این هستید یگ کارشناس خیلی خیلی عالی و کاربلد…از همین جا به این آدما میگم خدا شمارو شفا بده چون بیمارین…
    بازم هزاران بار از شما مهندس پور کاظم نهایت تشکر رو میکنم که منو خانواده ی منو از نگرانی دور کردین…خداقوت

    1. سلام.خواهش میکنم نظر لطف شماست،تو این 5 سالی که سایت برق ارشد تاسیس شد خیلی از افرادی که دنبال تجارت بودند و منافع اقتصادی خودشان را در خطر می دیدن و در همان سال های اول فعالیت سایت که با ارائه خدمات رایگان همراه بود ، باعث شد که چنین افراد کوته نظری به سایت برق ارشد نظرات مختلفی ارسال کنند، ابتدا از روش توهین و زیر سوال بردن فعالیت های سایت استفاده کردند و این ها تنها باعث میشد تا با لطف خدا و همکاری داوطلبانی همچون شما با انرژی بیشتری ادامه دهیم بعد از اینکه از این روش کاری را از پیش نبردن ، پیشنهاد همکاری دادند تا شاید از این روش بتوانند مسیر و هدف سایت را تغییر دهند ولی باز سایت همچنان نسبت به رسالت و هدف مهم خود محکم قدم بر میداشت و این لطف خدا و افرادی مثل شما بود که سایت هر روز خدمات متنوعی در جهت موفقیت داوطلبان ارائه میکند و برای موفقیت تک تک شما وقت و انرژی صرف میکند.قطعا این نظرات کار یکی دو نفر هست که منافع خودشان را در خطر میبینند. چنین مواردی طی این چند سال برای ما عادی شده است و این افراد نتوانستند هیچ گونه خللی در روند فعالیت سایت ایجاد کنند و این افراد بدانند بار کج به مقصد نمی‌رسد!
      با آرزوی موفقیت برای شما و سایر داوطلبان سایت برق ارشد

  7. با سلام. من استاد واقعا ازتون تشکر میکنم بخاطر لطفی که بدون هیچ چشم داشتی به داوطلبان میکنین
    وقتی یه داوطلبی ازتون خواهش میکنه بگین کجا قبول میشه و شما ایشون رو مطمن میکنین که قبوله… بله من مریم خانوم رو میگم…و یه خانواده ای رو از نگرانی در میارین ولی افرادی فرصت طلب حتی ازین نظرات سو استفاده میکنن ومیخوان خلل وارد کنن
    امیدوارم خداوند هدایتشون کنه هرچند میدانم به این قصدو نیتای بد ادامه میدن…
    واقعا خدا قوت مهندس پور کاظم

  8. با سلام. آیا شما از درستی و صحت دیتا بیس سال ٩٣ که در اختیار دارین آگاهی دارین که مبنای پاسخ سوالات داوطلبان شده است؟ مطمئن هستین از لیست أمار قبولی های پارسال؟ با تشکر.

      1. سلام
        من که فقط منتظر اعلام نتایج هستم تا انشالله دو هفته دیگر با قبولی در کنکور و ورود به مقطع جدید تجربه جدیدی رابرای خود رقم بزنم.اما جناب مهندس پور کاظم از رفتار های ناشایست بعضی دوستان ناراحت نشوید البته هر چند که بعضی رفتار ها و کامنت های ایشان برای من نیز به عنوان بازدید کننده جای بسی تعجب داد که سایتی که بدون هیچگونه چشم داشتی یکسال قبل از کنکور به طور کامل به دانشجویان مشورت داده و آنان را راهنمایی می کند چرا مورد هجوم و بد رفتاری بعضی ها قرار می گیرد.
        اما انگار قانون این دنیا این است که هر کس قدم خیری بردارد همیشه افرادی هستند که سنگ اندازی کنند.از خداوند بزرگ می خواهم ایشان را هدایت کند و از صمیم قلب برای شما و کادر پرتلاشتان نهایت خیر و خوبی را خواستارم.

  9. با سلام خدمت شما مهندسین محترم، بنده برای اولین بار است از سایت شما دیدن میکنم و شما در کامنت ها به طور قطع بعضی از قبولی هارو 100% تأیید میکنین! سوال من اینه آیا میشود به این پاسخ های شما صد در صد اعتماد کرد؟

    1. سلام.ابتدا چند اشتباه داشتید در مورد درج دو کامنت با یک هدف که این مورد را برای دفعات بعدی رعایت کنید و دو کامنت با دو اسم و ایمیل مجزا در یک بازه زمانی و با یک آی پی و با یک موضوع هدف مشخص هست که کامنت شما هدفمند ارسال شده است.هر هدفی که دارید مهم نیست،مهم این است که بنده با هدف کمک و راهنمایی به داوطلبان پاسخ میدهم و افرادی مثل شما نمیتوانند در آن خللی ایجاد کنند.

  10. سلام، من رتبم تو مخابرات شده 860،طبق این نرم افزار انتخاب رشته، مخابرات میدان روزانه علم و صنعت قبول می شم،آیا سال های قبل فرد مشابهی بوده که قبول شده؟؟؟ ممنون

    1. سلام.شما مطمئن هستید از این نرم افزار استفاده کرده اید چون بنده با رتبه شما تست کردم چنین نتیجه ای مشاهده نکردم.لطفا اطلاعات دوره ها را هم مشاهده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا